امام جمعه رفسنجان:

نظارت بر اصناف جدی باشد

  • شناسه خبر: 45549
نظارت بر اصناف جدی باشد

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه تفاوت قیمت ها در شهر زیاد شده گفت: مسؤولان امر بر اصناف نظارت جدی داشته باشند.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه تفاوت قیمت ها در شهر زیاد شده گفت: مسؤولان امر بر اصناف نظارت جدی داشته باشند.

به گزارش “روراستی” امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: ارتحال عالم مجاهد و فقیهی وارسته آیت الله مومن را تسلیت می گویم ایشان از قبل از پیروزی انقلاب همراه امام بود و پس از آن هم با رهبری معظم انقلاب همراه بود.
وی بیان داشت: نویدی که رهبر انقلاب به ما می دهند از بحران هایی که در جامعه حاکم شده عبور می کنیم و شما مردم در صبری که می کنید بدانید که ظفر هست.
امام جمعه رفسنجان ادامه داد: عوامل و ایادی استکبار که در داخل مانع هستند روزی به خیانت خود پی خواهند برد کسی که مسؤول نظارت است اگر غفلت کند در خیانتی که دیگران می کنند سهیم است.
وی خاطرنشان کرد: در برابر قیمت نان در رفسنجان که خودسرانه بالا رفت و یا مرغ فروشی هایی که یکباره چند هزارتومان افزایش قیمت دادند ببینیم فرماندار چه برخوردی می کند.
رمضانی پور گفت: از دستگاه قضایی می خواهم با این افرادی که گرانفروشی می کنند برخورد کند تفاوت قیمت در مغازه ها ناشی از عدم نظارت است هر شهری اگر به وضع خودش برسد اوضاع ساماندهی می شود.
وی ادامه داد: ما منکر جنگ اقتصادی نیستیم اما مسوولان باید تاکتیک لازم مقابله با جنگ اقتصادی را بدانند اگر نمی توانید از سرداران جنگ بپرسید.
وی تأکید کرد: حفظ تولید یک جهاد مقدس محسوب می شود به شرط آن که به داد تولیدکنندگان برسید تا بتوانند تولیدشان را سرپا نگه دارند اگر تسهیلات می دهید همین پیش از سال جدید اجرا کنید.
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور گفت «قاچاق به خاطر ارزانی است» این چه حرفی است شما کدام زیرساخت را فراهم کردید که سطح درآمد مردم بالای پنج میلیون باشد که بتوانند با گرانی کنار بیایند با این حرف شما بعضی ها میدان داری و سواستفاده می کنند.
رمضانی پور با اشاره به اینکه امام جمعه بندرعباس حرف دل همه ملت ایران را زد اما به مسؤولان برنمی خورد، افزود: ما هم اینقدر می گوییم تا اثرگذار باشد. من فکر نمیکنم رئیس جمهور یادش رفته باشد که در تبلیغاتش گفت برای مردم رفاه می آورد اما الان غم مردم را ندارید.
خطیب جمعه رفسنجان در ادامه اظهار کرد: در رفسنجان زمینه وجود دارد که مس صنایعی ایجاد کند و معادن کوچک هم دایر شوند.
وی با تبریک میلاد فاطمه زهرا (س)تصریح کرد: میلاد معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)را که منشأ برکات زیادی از جمله نظام جمهوری اسلامی است، تبریک عرض می کنم‌.
وی بیان کرد: نظام و انقلاب ما بدون نام امام خمینی هیچ جا شناخته نیست اگر چه بعضی نسبت به اهداف و آرمان های امام دهن کجی کردند.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان گرانی نظارت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :