همرزم شهید صیاد شیرازی گفت: یک عده تا کمر جلوی استکبار خم می‌شوند و قراردادهای ننگین را یکی پس از دیگری امضا و ملت را دچار مشکلاتی می‌کنند.

به گزارش “روراستی” امیر سرتیپ غلامحسین دربندی شنبه شب در اولین سالگرد دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان در مسجد این دانشگاه با اشاره به خاطراتی از شهدا اظهار داشت: رزمندگان ما با روحیه عاشورایی و کربلایی رفتند و توانستند حماسه عاشورایی ثبت کنند.

همرزم شهید صیاد شیرازی بیان داشت: شهدا تسخیر قلوب و مکان می‌کنند چون سربازان ولیعصر(عج) هستند و سختی‌های زیادی در میدان نبرد کشیدند.

دربندی افزود: با آن‌که استکبار به دشمن بعثی همه چیز داد اما خودش مستقیم وارد جنگ با ایران شد و امروز اینقدر عربده می‌کشد، سقوط ایرباس، انهدام چاه‌های نفتی، سکوها …همه را زد اما ما ترسی نداریم.

وی عنوان کرد: تهدید نظامی می‌کند، مقام معظم رهبری فرمودند: «در هر سطحی ما را تهدید کنند ما هم در همان سطح تهدید می‌کنیم»، اما یک عده تا کمر جلوی استکبار خم می‌شوند و قراردادهای ننگین را یکی پس از دیگری امضا و ملت را دچار مشکلاتی می‌کنند.

رئیس اسبق کمیته تخصصی راویان ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به مقام والای شهدا ابراز داشت: سنگ قبر شهدا یک دانشگاه و وصیتنامه شهدا انسان‌ساز است.

وی ادامه داد: منافقان که راهپیمایی باشکوه ملت ایران در ۲۲ بهمن را نمی‌توانند تحمل کنند، حادثه تروریسی سیستان و بلوچستان را ایجاد کردند و در ورشو هلهله کردند.

دربندی با اشاره به اینکه دشمنان با زنده نگهداشتن و یادواره شهدا هم دشمنی دارند، بیان کرد: از این یادواره‌ها محسن حججی‌ها به وجود می‌آید.

وی با اشاره به خاطراتی از شهید سپهبد صیاد شیرازی نماز اول وقت را رمز موفقیت وی در تمام زمینه‌های زندگی دانست و گفت: دعای قنوت شهید اللهم‌احفظ قائدناالخامنه‌ای بود.