یادداشت

مس رفسنجان یا مس ایران؟

  • شناسه خبر: 45742
مس رفسنجان یا مس ایران؟

اگر چه این روزها تیم مس رفسنجان با بازیکنان غیربومی نتیجه گرفته اما این سئوال وجود دارد که  این همه بازیکن بومی مستعد نتوانسته نیازهای تیم را برآورده سازد که ترکیب تیم کاملا غیربومی شده است.

اگر چه این روزها تیم مس رفسنجان با بازیکنان غیربومی نتیجه گرفته اما این سئوال وجود دارد که  این همه بازیکن بومی مستعد نتوانسته نیازهای تیم را برآورده سازد که ترکیب تیم کاملا غیربومی شده است.

یادداشت//

به گزارش “روراستی” تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته اول باشگاههای کشور نتایج نسبتا خوبی گرفته است  اما می خواهیم به این سئوال بپردازیم که با وجود بازیکنان بومی از سراسر کشور مس رفسنجان ؟ یا مس ایران ؟

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان ظرف هفته های گذشته با ترکیبی کاملا غیر بومی وارد زمین بازی شده که جای بسی نگرانی و تعجب است. البته این که مربی با این ترکیب نتیجه می گیرد و تیم را از انتهای جدول و سقوط نگه داشته بحثی جداست اما وقتی کمی تفکر کنیم در برابر این پرسش که بعد از بیش از یک دهه که از تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان می گذرد و ترکیب تیم مس رفسنجان کاملا غیر بومی شده است، چه پاسخی وجود دارد.

همچنین مطالبی از جمله اینکه چرا با صرف هزینه های بسیار زیاد سالانه در تیم های پایه شاهد بازیکن سازی نیستیم و بازیکنی از این تیم به تیم بزرگسالان تزریق نمی شود، جذب بازیکنان غیربومی در تیم های بزرگسالان، بانوان و امید و عقد قراردادهای بعضا زیاد با بازیکنان بی کیفیت غیر بومی که تعصبی هم نسبت به شهر رفسنجان ندارند، مطرح است.

یا کدامیک از مدیران فنی، مربیان و یا مدیرعامل کارشان را درست انجام دادند که بعد از این همه سال علی رغم صرف هزینه های چند ده میلیاردی به جایی رسیده ایم که تیم مس رفسنجان باید با بازیکنان غیربومی به میدان برود در حالی که رفسنجان فرزندان با استعدادی داشته و دارد که در سطح کشور نیز خوش درخشیده اند.

وقت آن نرسیده که مدیران شرکت مس به این قضیه ورود کنند؟

بر اساس شنیده ها باشگاه بدهی های زیادی هم دارد که امیدواریم پاسخ روشن و شفافی به مردم رفسنجان داده شود.

شهرستان رفسنجان پیش از این از قضیه مدیران غیربومی در سطح شهرستان و مجتمع مس رنج می برد که موضوع بازیکن غیربومی هم به آن اضافه شده است و هر دم از این باغ بری می رسد.

امیدواریم مسؤولان مربوطه پاسخ های شفافی داشته باشند تا افکار عمومی و فوتبال دوستان به ویژه فوتبالیست های شهرمان را قانع کنند

برچسب ها:
بازیکن بومی تیم مس رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :