مدیرعامل سیمان ماهان کرمان

راه اندازی پژوهشکده بتن استان در رفسنجان

  • شناسه خبر: 45765
راه اندازی پژوهشکده بتن استان در رفسنجان

مدیرعامل شرکت سیمان ماهان گفت: با سود حاصل از فروش محصولات کارخانه با کمک نظام مهندسی ساختمان رفسنجان قطب پژوهشی بتن استان در رفسنجان راه اندازی می شود.

مدیرعامل شرکت سیمان ماهان گفت: با سود حاصل از فروش محصولات کارخانه با کمک نظام مهندسی ساختمان رفسنجان قطب پژوهشی بتن استان در رفسنجان راه اندازی می شود.
به گزارش ” روراستی ” حسن درویش در آیین افتتاح کارخانه سیمان ماهان کرمان با نگاهی به تاریخچه سیمان ماهان اظهار داشت: سیمان یکی از چهار محصول استراتژیک کشور در کنار نفت، پتروشیمی و فولاد است و افتخار می کنیم این محصول استراتژیک را در حوزه رفسنجان تولید می کنیم.

وی بیان داشت: دو نوع سیمان در این کارخانه تولید می شود و ظرفیت تولید روزانه یک هزار تن داریم.
مدیرعامل شرکت سیمان ماهان کرمان با بیان اینکه ۶۰ درصد محصول مصرف داخل و ۴۰ درصد شامل ۲۰ درصد صادرات و ۲۰ درصد مصرف استان های همجوار از جمله هرمزگان و سیستان و بلوچستان است ؛ افزود ارزش افزوده آن در شهرستان رفسنجان هزینه می شود.

وی تصریح کرد: چون در منطقه رفسنجان هستیم موظف به پرداخت به دارایی این شهرستان هستیم که در نتیجه به شهرداری ها و دهیاری ها تزریق می شود.
درویش ابراز داشت: امروز برند سیمان ماهان از ناحیه مهندسان می تواند معرفی شود مهندسان ساختمان ما را حامی و همراه خود بدانند.
وی در ادامه به برخی مسائل و مشکلات شرکت اشاره و بیان کرد: در چند سال اخیر با سرمایه گذاری بخش خصوصی تجهیزات جدید وارد کارخانه شد. کیفیت محصول ما از هیچ کارخانه ای در کشور کمتر نیست.
درویش با اشاره به اینکه بخشی از سود حاصل از فروش محصولات کارخانه را در بخش پژوهشی بتن سرمایه گذاری خواهیم کرد، گفت: به کمک نظام مهندسی رفسنجان نظام مهندسی رفسنجان را به قطب تحقیقات بتن استان تبدیل خواهیم کرد و پژوهشکده بتن در رفسنجان راه اندازی می شود.

برچسب ها:
پژوهشکده بتن رفسنجان سیمان ماهان کرمان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :