امام جمعه رفسنجان

فرهنگ استفاده از تولیدات شهرمان ترویج یابد

  • شناسه خبر: 45788
فرهنگ استفاده از تولیدات شهرمان ترویج یابد

امام جمعه رفسنجان گفت: باید به داشته های خودمان اهمیت دهیم و فرهنگ استفاده از تولیدات شهرمان ترویج یابد.

امام جمعه رفسنجان گفت: باید به داشته های خودمان اهمیت دهیم و فرهنگ استفاده از تولیدات شهرمان ترویج یابد.

به گزارش ” روراستی ” حجت الاسلام رمضانی پور شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح کارخانه سیمان ماهان کارنامه سیمان ماهان را در رفسنجان خوب دانست و اظهار داشت: اشتغال و تولید این کارخانه حفظ شده و مسئولان با تمام مشکلات اما با استقامت و صبر ماندند.
وی بیان داشت: امروز حفظ تولید و اشتغال یک جهاد مقدس است و نیاز قطعی و حتمی نظام ماست و هیچ بهانه ای برای کم کردن اشتغال نباید داشت.
رمضانی پور ادامه داد: افزایش ظرفیت تولید این کارخانه از ۷۰۰ تن به بالای یک هزار تن در روز، نشان از خلاقیت فرزندان این مرز و بوم دارد.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: برای ساخت مصلی بیشترین سیمانی که استفاده کردیم از این کارخانه بوده و آزمایشاتی که روی سیمان این مجموعه صورت گرفته بالاتر از حد موردنظر جواب داده است.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگسازی یک کار ارزشمند است این مجموعه متعلق به رفسنجان است و توقع می رود برای حفظ اشتغال هیچ سیمان دیگری وارد شهرستان نشود باید به داشته های خودمان اهمیت دهیم.
رمضانی پور بیان کرد: مهندسان ما سرمایه هستند فرهنگسازی کنند از مجموعه های تولیدی شهرمان ازجمله بتن و سیمان برای ساخت و سازها در پروژه های شهری و روستایی استفاده شود.

جان

برچسب ها:
افتتاح رفسنجان سیمان ماهان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :