مدیرفروش شرکت سیمان ماهان عنوان کرد

مصرف ۸۰ درصد شهرداری های استان از سیمان ماهان

  • شناسه خبر: 45797
مصرف ۸۰ درصد شهرداری های استان از سیمان ماهان

مدیر فروش شرکت سیمان ماهان کرمان گفت: ۸۰ درصد شهرداری های استان کرمان از سیمان ماهان استفاده می کنند.

مدیر فروش شرکت سیمان ماهان کرمان گفت: ۸۰ درصد شهرداری های استان کرمان از سیمان ماهان استفاده می کنند.
به گزارش ” روراستی ” مهندس خیرخواه اظهار داشت: شرکت سیمان ماهان از سال ۸۶ با تولید دو نوع سیمان در بازار فعالیت دارد و امروز قبل از تغییر نام، تکنولوژی تولید حتی معدن را عوض کرده و سیمانی مقاوم تولید و به بازار داخل و خارج عرضه می کند.
وی بیان کرد: سیمان ماهان یک کارخانه یک هزارتنی است که تمام مصرف کنندگان سیمان داخل استان اعم از بتن سازان و…از آن استفاده می کنند و علاوه بر شهرداری های رفسنجان شهرداری کرمان با قراردادی سنگین با ما همکاری دارد.
مدیر فروش شرکت سیمان ماهان کرمان تصریح کرد: ۸۰ درصد شهرداری های استان کرمان با ما کار می کنند و تمام مصالح فروشان رفسنجان و ۵۰ درصد مصالح فروشی های کرمان محصول ما را به مشتری عرضه می کنند.
وی با ذکر این مطلب که استان کرمان زلزله خیز است و سازه های بتنی استحکام خوبی برای کاستن خسارات زلزله دارد، تصریح کرد: از آنجا که قرار است با نظام مهندسی ساختمان رفسنجان همکاری داشته باشیم این مهم در نظر گرفته شود و از آنجا که استان کرمان بالاترین سرانه مصرف سیمان در کشور را داراست اولویت با کارخانه خودمان باشد.
خیرخواه انتخاب پیمانکار ذیصلاح دارای دانش فنی استفاده از سازه بتنی را از سوی نظام مهندسی خواستار شد و افزود: آموزش در این زمینه امری مهم است.
مدیر فروش شرکت سیمان ماهان کرمان با اشاره به اینکه با اطمینان کامل کیفیت سیمان ماهان را تضمین می کنیم، گفت: نظام مهندسی در طراحی هایشان بر استفاده از سازه های بتنی اهتمام بورزند.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :