رئیس نظام مهندسی رفسنجان

مقاومت سیمان ماهان سال ها قبل ثابت شده است

  • شناسه خبر: 45804
مقاومت سیمان ماهان سال ها قبل ثابت شده است

رئیس نظام مهندسی رفسنجان گفت: بر اساس یک طرحی که انجام دادیم مقاومت سیمان ماهان کرمان را آزمایش کردیم که کیفیت آن محرز شد.

رئیس نظام مهندسی رفسنجان گفت: بر اساس یک طرحی که انجام دادیم مقاومت سیمان ماهان کرمان را آزمایش کردیم که کیفیت آن محرز شد.
به گزارش ” روراستی ” سیدمحمود حسینی در حاشیه افتتاح کارخانه سیمان ماهان کرمان اظهار داشت: هیأت اجرایی نظام مهندسی رفسنجان همکاری خوبی با شرکت سیمان دارد که قابل تقدیر است.
وی بیان کرد: همه ما باید به مردم رفسنجان این افتتاحیه را تبریک بگوییم چراکه علاوه بر رشد اقتصادی منطقه و تحرک در بازار صنعت ساختمان همچنین به کارگیری نیروهای بومی اهتمام داده شده است و موجب تقویت پیشرفت بافت روستایی شده و از مهاجرت جلوگیری کرده است.
رئیس نظام مهندسی ساختمان رفسنجان با اشاره به قوانین نظام مهندسی از جمله رعایت بهداشت و استحکام بنا و اقتصادی بودن پروژه تصریح کرد: بحث اقتصاد که پیش می آید هزینه کمتر و بازدهی بیشتر مدنظر است سیمان در کاهش هزینه های یک پروژه مؤثر بوده خاصه اگر سیمان در دسترس باشد در منطقه تولید شود مالیات آن هم به ما برگردد ارزشمند است، بنابراین می طلبد ما همکاران به عنوان یک مبلغ رسمی و پرتلاش در خصوص تعریف از کارخانه سیمان ماهان کرمان اقدام کنیم.‌
حسینی خاطرنشان کرد: در یک طرح در دوره قبل از سیمان ماهان که آن زمان زرین نام داشت استفاده کردیم و مقاومت آن برای ما محرز شد که از همان روز بر استفاده از این محصول تأکید داریم.
حسینی تأکید کرد: اگر قرار باشد سیمانی از خارج از شهر وارد کنیم مالیات و عوارض آن عاید شهر خودمان نمی شود بنابراین به این موضوع مهم باید توجه کنیم که ارزش افزوده یک محصول اگر به شهر خودمان برسد توسعه و پیشرفت حاصل خواهد شد.

برچسب ها:
رفسنجان ماهان کرمان مقاومت سیمان نظام مهندسی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :