امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

گله‌مندی از نبود مسئول اداره تعزیرات رفسنجان و انباشته‌شدن پرونده‌ها

  • شناسه خبر: 45842
گله‌مندی از نبود مسئول اداره تعزیرات رفسنجان و انباشته‌شدن پرونده‌ها

امام جمعه رفسنجان با گله‌مندی از نبود مسئول اداره تعزیرات رفسنجان و انباشته‌شدن پرونده‌ها در این اداره و عدم رسیدگی به آنها گفت: این ظلم به حق مردم رفسنجان است.

امام جمعه رفسنجان با گله‌مندی از نبود مسئول اداره تعزیرات رفسنجان و انباشته‌شدن پرونده‌ها در این اداره و عدم رسیدگی به آنها گفت: این ظلم به حق مردم رفسنجان است.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امروز در نشست خبری با تسلیت شهادت امام هادی(ع) اظهار داشت: استاد و شاگرد در جامعه عامل رشد هستند و برای رشد کشور همه باید دست به دست هم دهیم تا اقتدار فوق‌العاده جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنیم و قدرت اسلام ناب محمدی در گستره بین‌المللی حفظ شود.

وی بیان داشت: شهرستان رفسنجان محصولی که زکات واجب به آن تعلق بگیرد ندارد اما در زمینه ترویج زکات مستجبی مردم خوب ورود کردند و حتی در سالی که محصول نبوده موارد خیلی خوبی در این زمینه داشتیم.

امام جمعه رفسنجان از اهدای ۶۲ بسته غذایی در یکی از مساجد شهر به نیازمندان محله یاد کرد و افزود: این نوع کارها در سطح شهرستان زیاد است از زمانی که باب زکات مستحبی در رفسنجان باز شده در یک سال یک‌میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان زکات مستحبی جمع‌آوری شد.

کاهش آمار طلاق در رفسنجان

وی با اشاره به موقوفه حضرت فاطمه تحت عنوان «مهر فاطمی» که مرکز آن در مشهد مقدس است، تصریح کرد: از چند روز پیش که نماینده این موقوفه به رفسنجان آمد و تبیین کرد رقم‌های میلیونی توسط مردم به این موقوفه اهدا شد که عنوان زکات و انفاق دارد.

رمضانی‌پور در ادامه به جلسات ماهانه شورای فرهنگ عمومی اشاره و به معضلاتی مانند طلاق پرداخت گفت: طلاق، حلالی منفور است که سال ۹۴-۹۵ بیش از ۵۰۰ مورد طلاق در رفسنجان رقم خورد اما با برنامه‌های آموزشی ارائه کتب به زوجین برگزاری جلسات مشاوره و…که در شورا مطرح و اجرایی شد سال بعد آن شاهد کاهش ۲۰۰ مورد طلاق بودیم.

وی با بیان اینکه مدیران کل برای انتصاب مدیران شهرستان بیشتر الهام از بیرون می‌گیرند تا از درون شهرستان افزود: این انتظار از مدیران کل برای انتخاب مدیران رده پایینی در شهرستان و از استاندار برای انتخاب فرماندار می‌رود که نظرسنجی و مشورتی داشته باشند.

نباید با پرخاش و تندی جواب مردم را داد

رمضانی‌پور اخلاق‌مداری را وظیفه همه دانست و گفت: تکریم ارباب‌رجوع شرط حلالیت حقوقی است که یک مدیر می‌گیرد بنابراین نباید با پرخاش و تندی جواب مردم را بدهد.

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: درب اتاق مدیران باید به روی مردم باز باشد چون همه حق با مردم است.

امام جمعه رفسنجان در پاسخ به سئوالی در زمینه ساخت مصلی تصریح کرد: مصلای بزرگ امام خامنه‌ای بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع و دارای شبستان، پارکینگ، دفتر نهاد نماز جمعه و نمایشگاه است و در حال حاضر مشغول به ساخت سقف شبستان آن هستیم.

رمضانی‌پور اضافه کرد: جایی که اکنون نماز جمعه اقامه می‌شود متعلق به نمایشگاه است که منفعت عامه دارد و حدود ۸ هزار نفر جمعیت نمازگزار را در خود جای می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان هزینه ساخت مصلی است و تاکنون ۸ میلیارد تومان هزینه کردیم، یادآور شد: مردم نمازگزار هر هفته حدود یک و نیم میلیون تومان کمک می‌کنند ضمن اینکه دولت‌ هیچ اعتباری برای مصلاها نگذاشته است.

گله‌مندی از نبود مسئول اداره تعزیرات رفسنجان و انباشته‌شدن پرونده‌ها

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: بعضی مسئولان ما برای اقتصاد مقاومتی جهادی عمل نکردند ضرورت دارد کالای ایرانی حمایت شود و برای ایجاد اشتغال جوانان تسهیلات اعطا شود حتی بحث احداث گلخانه‌ها اهمیت دارد و مسئولان همکاری کنند.

رمضانی‌پور از تمدید حکم امامت جمعه خود تا سال ۱۴۰۰ یاد کرد و ابراز داشت: ائمه جمعه که به مقام بازنشستگی نائل می‌شوند مانند آیت‌الله سیدیحیی جعفری هیچ چیز از قرب و منزل‌شان کم نمی‌شود.

وی بار دیگر با گله‌مندی از نبود مسئول اداره تعزیرات رفسنجان و انباشته‌شدن پرونده‌ها در این اداره و عدم رسیدگی به آنها تصریح کرد: این ظلم به حق مردم رفسنجان است.

امام جمعه رفسنجان مضرات طرح استانی شدن انتخابات را بیش از منافع آن دانست و اظهار داشت: امکان کاهش حضور مردم پای صندوق‌های رای وجود دارد و انگیزه برای رای دادن ممکن است تنزل پیدا کند همچنین به ضرر شهرهای کوچک بوده بنابراین باید مصالح کشور در نظر گرفته شود

برچسب ها:
پرونده تعزیرات رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :