به همت یک معلول موفق صورت گرفت

برپایی نمایشگاهی متفاوت در رفسنجان/ صنایع دستی و سوغات/ تصاویر

  • شناسه خبر: 45919
برپایی نمایشگاهی متفاوت در رفسنجان/ صنایع دستی و سوغات/ تصاویر

نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در رفسنجان برگزار شده و مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در رفسنجان برگزار شده و مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

به گزارش “روراستی” نمایشگاه صنایع دستی و سوغات از بیستم اسفندماه در محل مصلی امام خامنه ای شهر رفسنجان برپا شده و طبق بازدیدی که از این نمایشگاه داشتیم اکثرا قیمت ها درصدی ارزان تر از بیرون بود. در این نمایشگاه سوغات شهرهای مختلف برای خرید همشهریان به نمایش گذاشته شده و مردم هم استقبال خوبی از آن داشتند. طی پرسش هایی هم که از مردم انجام دادیم از قیمت برخی اقلام واقعا راضی بودند که جای شکر دارد.

اما دنبال مسئول نمایشگاه بودیم تا اطلاعات بیشتری از نمایشگاه کسب کنیم که رضا صفری معلول موفق رفسنجانی را به عنوان مسئول این نمایشگاه معرفی کردند.

صفری در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات رفسنجان از بیستم با ۲۷ اسفندماه در این مکان دایر است.

وی بیان داشت: ۱۰۰ غرفه در نمایشگاه تدارک دیدیم که ۳۰ غرفه را به صورت رایگان به معلولان رفسنجان دادیم تا بتوانند در این شب عید کالای خود را عرضه کنند.

مسئول نمایشگاه صنایع دستی و سوغات رفسنجان با اشاره به اینکه از تمام ایران دعوت به عمل آمده و در نمایشگاه شرکت کردند، افزود: هموطنان ترک، لر و…از میهمانانی هستند که محصولات و سوغات شهرشان را در نمایشگاه عرضه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: کیفیت و کمیت مهمترین اصولی بود که در برپایی نمایشگاه به آن توجه کردیم همچنین امنیت هم اصل مهمی است که توجه زیادی به آن شده تا بتوانیم نمایشگاه ر به خوبی و خاطره خوب برای میهمانان و همشهریان به پایان برسانیم.

این معلول موفق رفسنجانی با ابراز رضایتمندی از همکاری مسئولان شهرستان برای برپایی نمایشگاه تصریح کرد: همه مسئولان من را حمایت کردند و به من اعتماد داشته و در این راستا سنگ تمام گذاشتند.

 

صفری با بیان اینکه به احترام صنف پوشاک رفسنجان غرفه پوشاک را در نمایشگاه برپا نکردیم خواستار شد که مردم هم همت کنند و از نمایشگاه بازدید کنند و غرفه داران را حمایت کنند.

برچسب ها:
رفسنجان سوغات صنایع دستی نمایشگاه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :