مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: سال ۹۸ تعداد ۵۰۰ نیروگاه ۵ کیلوواتی برای کسانی که خانه و شغل ندارند در رفسنجان احداث می‌شود.

به گزارش “روراستی” یحیی صادقی در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با بیان اینکه مهمترین و اساسی‌ترین موضوع کشور و استان اشتغال است، اظهار داشت: کمیته امداد در راستای ایجاد اشتغال گام بلندی برداشته است.

وی بیان داشت: ۱۰۲ هزار و ۵۰۰ خانواده مددجوی کمیته امداد امام(ره) در استان است که دارای پرونده بوده و ماهانه حقوق دریافت می‌کنند که ۶۵ درصد سرپرست این خانواده‌ها زنان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان مهمترین دیدگاه و هدف این نهاد را توانمندسازی خانواده‌ها عنوان کرد و افزود: تمام تلاش ما این است که خانواد‌ه‌ها روی پای خود بایستند و تا پایان سال ۷ هزار و ۸۰۰ شغل پایدار ایجاد در استان کردیم.

صادقی در ادامه با اشاره به املاک مصادره‌ای رفیعی و مشکلاتی که وجود داشت، گفت: به اذن رهبر معظم انقلاب این املاک برای محرومان شهرستان رفسنجان هزینه می‌شود و تاکنون ۲۰ میلیارد تومان از بدهی‌های معوق تخصیص داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان با اشاره به اینکه عمده‌ترین بخش ما مسکن است، اضافه کرد: امروز ۹۰ مسکن به همت خیران رفسنجان و کمیته امداد به مددجویان رفسنجان تحویل داده می‌شود.