نماینده مردم رفسنجان در مجلس مطرح کرد:

تأثیربرنامه های قرآنی مس در سبک زندگی و اخلاق

  • شناسه خبر: 45994
تأثیربرنامه های قرآنی مس در سبک زندگی و اخلاق

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: مسابقات قرآنی که مس برگزار می کند می تواند در سبک زندگی و اخلاق تأثیرگذار باشد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: مسابقات قرآنی که مس برگزار می کند می تواند در سبک زندگی و اخلاق تأثیرگذار باشد.
به گزارش ” روراستی ” انارکی محمدی در آیین اختتامیه مسابقات بزرگ قرآن مس سرچشمه رفسنجان اظهار داشت: در جامعه اسلامی برگزاری این مسابقات در سبک زندگی و اخلاق تأثیر می گذارد.
وی بیان داشت: کشور اسلامی که احکام و بنای آن بر پایه اسلام است اما نتوانستیم از این احکام استفاده کنیم و بداخلاقی هایی در جامعه می بینیم.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بدون اطلاع دیگران را متهم می کنیم نوعی بداخلاقی است شاید فرد در دام بعضی از سودجویان گرفتار می شود و درباره بسیاری از مسائل اظهار نظر میکند که به نوعی صدمه به جامعه اسلامی و در واقع صدمه به مردم وارد می کند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تدبر و تفکر در قرآن و استفاده کردن از مبانی و آموزه های دینی ارزشمند است.
انارکی محمدی بیان کرد: از الزاماتی که آسایش مردم را تأمین می کند اقتصاد مقاومتی که رهبری مطرح کردند، است که اگر تمام ابعاد آن را با همراهی و همدلی پیاده کنیم می توانیم اقتصاد سالم و اسلامی داشته باشیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ها با بیان واقعیت ها رسالت خود را ادا کنند و از القای ناامیدی به جامعه باید پرهیز شود.
وی با اشاره به اینکه کارهای فرهنگی خوبی توسط مس انجام می شود و مسئولیت های اجتماعی خوبی انجام دهد، متذکر شد: اما با توجه به اینکه سالهای سال ما از بهره مندی از مس دور بودیم توقع بیشتری از مس داریم.

برچسب ها:
برنامه های قرآنی رفسنجان روراستی مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :