خادم موکب خاتم الانبیا(ص) رفسنجان گفت: طی دو روز با همیاری خادمان موکب کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش ۵۵ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان برای سیل‌زدگان استان گلستان جمع‌آوری شد.

به گزارش “روراستی” در ادامه ارسال کمک‌های مردم این شهرستان برای سیل‌زدگان مناطق کشور موکب خاتم‌الانبیا(ص) که بزرگترین موکب خدمت‌رسان استان کرمان در اربعین برای زائران پیاده امام حسین(ع) است هم با اقدامی تحسین‌برانگیز کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به منطقه گلستان ارسال می‌کند.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام جمعه رفسنجان در حاشیه بدرقه خادمان برای ارسال کمک‌های موکب اظهار داشت: این معرفت و بصیرت نسبت به کمک و احسان به هموطنان که گرفتار سیل شدند وجود دارد و اقدام خداپسندانه مردم شهیدپرور و انقلابی در قالب کاروان‌های مختلف از جمله سپاه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، هلال احمر و موکب خاتم الانبیا(ص) که توان و ظرفیت زیادی با وجود خادمان خود دارد، قابل تقدیر است.

وی بیان داشت: اولین کاروان کمک‌های موکب خاتم‌الانبیا(ص) امروز ارسال می‌شود و خادمان خودشان همراهی می‌کنند.

رمضانی‌پور با بیان اینکه احسان برگشتش به محسنین است و در شب شهادت امام موسی‌بن جعفر(ع) این کمک‌ها ارسال می‌شود، تصریح کرد: یکی از سیره‌های تربیتی آن حضرت احسان و بخشش به نیازمندان است مردم شمال کشور نیازمند هستند و این نیاز مقطعی بوده امیدواریم نیازهای مردم این مناطق برطرف شود.

وی متذکر شد:  موکب اعتبار بالایی دارد بیش از سه سال خدمت به زائرات پیاده امام حسین (ع) را انجام می‌دهد.

علی میربابایی مسئول موکب خاتم الانبیا(ص) اظهار کرد: این موکب سه سال برای زائران پیاده امام حسین(ع) در اربعین در موارد مختلف خدمت‌رسانی می‌کند و امروز  خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان استان گلستان انجام می‌شود خادمان با همیاری و حس نوعدوستی اقدام به این عمل خداپسندانه کردند. وی در توضیح اقلام ارسالی گفت: ۳۵۰ کارتن پودر لباسشویی، ۲۰ کارتن شیرخشک، ۱۷۰ کنسرو ماهی، ۵۰ باکس آب معدنی، ۵۰۰ کیلو برنج، ۵۳۸ بسته ماکارونی،  ۲۱۰ قوطی رب گوجه در مجموع به ارزش ۵۵ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان است که این میزان کمک‌ها در دوروز جمع‌آوری شد.

این خادم موکب خاتم‌الانبیا(ص) متذکر شد: همراه با این اقلام کمکی  ۱۰ نفر از خادمان به سمت استان گلستان حرکت کرده و به دست مردم عزیز این استان می‌رسانند.

کمک ۸.۵ میلیون ریالی خبرنگاران خانم رفسنجان

اما جمعی از خبرنگاران خانم رفسنجان هم تاکنون به میزان هشت میلیون و پانصدهزار ریال کمک نقدی داشتند که در قالب این موکب به منطقه گلستان ارسال کردند.