امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

ممانعت آمریکا از رسیدن کمک به سیل زدگان ایران قابل توجه دلدادگان غرب

  • شناسه خبر: 46096
ممانعت آمریکا از رسیدن کمک به سیل زدگان ایران قابل توجه دلدادگان غرب

امام جمعه رفسنجان گفت: آمریکا با ممانعت از رسیدن کمک هموطنان خارج از کشور به سیل زدگان بار دیگر رسوا شد و این چهره آمریکاست.

امام جمعه رفسنجان گفت: آمریکا با ممانعت از رسیدن کمک هموطنان خارج از کشور به سیل زدگان بار دیگر رسوا شد و این چهره آمریکاست.

به گزارش “روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در خطبه های امروز نماز جمعه با قدردانی از پلیس که تمام وقت در شهرها و جاده ها برای تحقق امنیت در خدمت مردم بودند، اظهار داشت: سیل در بسیاری از جاها خرابی هایی داشت که در برخی جاها مسئولان پیش بینی کرده بودند مانند خوزستان کمتر ویرانی داشت و جاهایی که خسارت وارد شده باید به سرعت جبران شود.
وی بیان داشت: از رفسنجان خیلی ها آمادگی خدمت در مناطق سیل زده را دارند که باید مدیریت شده باشد تا بتوانند کارآیی داشته باشند.
امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه همه مساجد، شوراها و دهیاری ها کمک هایی برای هم وطنان سیل زده جمع کنند، افزود: هزاران میلیارد تومان خسارت وارد شد اما صبوری مردم ن مناطق یک سرمایه ارزشمند برای نظام است.
رمضانی پور تصریح کرد: رسوایی مدعیان حقوق بشر از جمله آمریکا که مانع رسیدن کمک ها به ایران شدند بار دیگر مطرح است، بدانید آمریکا همین است اینکه گاهی پیام میدهند همراه محبت این محبت نیست این خشم و ذلت است.
وی ماه شعبان را ماهی دانست که بهشت بر بندگان واجب می شود و گفت: شعبان مقدمه ای برای ورود به ماه میهمانی خداست.
رمضانی پور با تبریک اعیاد شعبانیه ادامه داد: روز پاسدار و جانباز را گرامی می داریم.
وی خاطرنشان کرد: قانون اساسی ما از مترقی ترین قوانین در دنیاست کسی را انتخاب کنیم که وابسته به ملت باشد زمانی که رئیس جمهوری که دلداه به غرب باشد انتخاب شد، چه می شود همچنین اگر نماینده ای که واداده به غرب باشد مجلس هم واداده غرب خواهد شد شورای نگهبان نباید افراد را به خاطر حکم ثانویه تأیید کند بسیاری از مردم می گویند چون شورای نگهبان تایید کرده ما رای می دهیم که البته حرف حساب می زنند.

برچسب ها:
آمریکا رسوایی رفسنجان سیل
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :