به منظور تجدید میثاق با شهدا انجام شد

رکاب زنی شهردار رفسنجان و معاونان از شهرداری تا گلزار شهدا/تصاویر

  • شناسه خبر: 46104
رکاب زنی شهردار رفسنجان و معاونان از شهرداری تا گلزار شهدا/تصاویر

در آغازین روز کاری شهردار و معاونان مسیر شهرداری تا گلزار شهدا رکاب زنی شد و شهردار و معاونان با گلباران قبور شهدا تجدید میثاقی دوباره با این شهدا کردند.

در آغازین روز کاری شهردار و معاونان مسیر شهرداری تا گلزار شهدا رکاب زنی شد و شهردار و معاونان با گلباران قبور شهدا تجدید میثاقی دوباره با این شهدا کردند.

به گزارش “روراستی” محمدرضا عظیمی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال ۹۸ را همچون سال گذشته با تجدید میثاق با شهدا شروع کردیم مصمم هستیم برنامه‌هایی که در بودجه ۹۸ پیش‌بینی شده را عملیاتی کنیم، بودجه سال ۹۸ بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: این بودجه در بخش‌های درآمد، هزینه، جاری و عمرانی که برنامه‌ریزی شده و بحث‌های  رضایت شهروندی عمدتا چیزی که برای ما مهم است اولویت اول شورا و شهرداری است بدین معنا که شهروندان از حضور در فضای شهری رضایت داشته باشند آرامش شهروندی، برندسازی، رویکردهای فضای شهری و مباحت ریربنایی دیگر اولویت‌های شهرداری است.

شهردار فسنجان با بیان اینکه بحث‌های زیرساختی هم اجرا و هم اصلاح آسفالت، اجرای شبکه‌های جدید شهری ازجمله بزرگراه قدس که بخشی از آن را در سال ۹۸ اجرایی می‌کنیم را در برنام داریم، ادامه داد: تعداد زیادی پارک درون محله‌ای و دو تقاطع غیرهمسطح در مسیر رودخانه و سیر بلوار خلیج فارس دیگر برنامه‌های امسال شهرداری است.

وی افزود: تجهیز سازمان آتش‌نشانی به خودروهای امداد و اطفاء حریق که نیاز شهر است همچنین ایجاد ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی را خواهیم داشت تا زمان رسیدن به محل حادثه کاهش یابد.

عظیمی‌زاده همچنین جداسازی آب شرب از فضای سبز را دیگر برنامه شهرداری در سال ۹۸ دانست و تصریح کرد: در موضوعات فرهنگی اجتماعی برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده که راه‌اندازی فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ، مشاوره خانواده در فضاهای متعلق به شهرداری و برنامه‌های مشاوره‌های گروهی و جمعی را داریم.

وی در بخش دیگری از توضیحات خود یادآور شد: بافت فرسوده رابافت فرسوده نمی‌بنیم و این اسم را نمی‌پسندیم در این خصوص بازآفرینی فضاهای شهری مطرح است در برنامه‌های بازآفرینی پیش‌بینی‌های خوبی هم در تشویق شهروندان برای تمایل به ساخت و ساز هم ساماندهی این فضاها که نمونه آن حاشیه حصار خیابان بنفشه بود، می‌توان نام برد.

عظیمی‌زاده خاطرنشان کرد: در بحث بازآفرینی فضای شهری خیابان ارجمندی و فردوس و بازار بزرگ تاریخی شهر را در دستور کار داریم  و با این رویکردی که شهرداری در پیش گرفته بخش عمده‌ای از مشکلاتی که د بافت تاریخی داریم برطرف می‌شود.

وی به خدمات نوروزی به ایجاد کمپ‌هایی در ورودی شهر اشاره کرد و افزود: برای ایام نوروز تلاش کردیم فصای شهرمان گونه‌ای باشد که شهروندان دوست داشته باشند میهمان دعوت کنند و تا حدودی توانستیم نیازی که در شهر بود را برطرف کنیم.

 

برچسب ها:
رفسنجان رکاب زنی شهدا شهرداری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :