پادوی رسانه ای فتنه هم در دولت تدبیر پست گرفت! / در صندوق بیمه اجتماعی روستائیان چه خبر است؟

  • شناسه خبر: 4611
پادوی رسانه ای فتنه هم در دولت تدبیر پست گرفت! / در صندوق بیمه اجتماعی روستائیان چه خبر است؟

به گزارش روراستی به نقل از پایگاه 598، در حالی که با روز کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد حضور یکی از عناصر فعال فتنه 88 و از اعضای تیم رسانه ای مهدی هاشمی در جلسات و اتاق های فکر رسانه ای دولت محترم بودیم این بار خبرها حکایت از انتصاب فواد صادقی در […]

به گزارش روراستی به نقل از پایگاه 598، در حالی که با روز کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد حضور یکی از عناصر فعال فتنه 88 و از اعضای تیم رسانه ای مهدی هاشمی در جلسات و اتاق های فکر رسانه ای دولت محترم بودیم این بار خبرها حکایت از انتصاب فواد صادقی در صندوق بیمه اجتماعی کشور را دارد.

فواد صادقی که این بار حکم خود را از سید حمید کلانتر مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان پدر عمار کلانتر سردبیر سایت فیلتر شده آینده دریافت نموده است در انتخابی شایسته(!) با مدرک تحصیلی مدیریت رسانه به عنوان معاون عمرانی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر انتخاب شده است.

این عنصر فعال در فتنه 88 که در سایت‌های زنجیره‌ای خود به حامی بی‌چون و چرای خاندان هاشمی رفسنجانی مشهور است، در ایام فتنه 88 نیز بازداشت شده و سایت‌های در اختیارش نیز بارها از سوی قوه قضائیه فیلتر شده است.

فواد صادقی در حالی از پدر همکار خود حکم مهمی را دریافت کرده که گفته می‌شود صدور این حکم برای ادای دین به حمایت بی‌چون و چرای صادقی از هاشمی و روحانی بوده است.

به نظر می رسد اختلاف در تیم رسانه ای دولت ناشی از برخی انتصابات باشد که گروهی را بهره مند و متنعم و دیگران را بی بهره ساخته است.

لازم به ذکر است که پیش تر نیز بسیاری از جلسات تیم رسانه ای دولت یازدهم با حضور فعال فواد صادقی و برنامه ریزی های وی برگزار می‌گردید.

برچسب ها:
بیمه رفسنجان روراستی فتنه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :