مسئول موکب خاتم الانبیا خبر داد:

حضور یک ماهه خادمان موکب خاتم الانبیا در منطقه سیل زده خوزستان

  • شناسه خبر: 46128
حضور یک ماهه خادمان موکب خاتم الانبیا در منطقه سیل زده خوزستان

مسئول موکب خاتم الانبیا(ص) رفسنجان از حضور یک ماهه خادمان این موکب در خوزستان برای کمک به مردم سیل زده خبر داد.

مسئول موکب خاتم الانبیا(ص) رفسنجان از حضور یک ماهه خادمان این موکب در خوزستان برای کمک به مردم سیل زده خبر داد.

به گزارش “روراستی” علی میربابایی مسئول موکب خاتم الانبیا(ص) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم رفسنجان در مرحله اول به ما اعتماد کردند و موکب ما قبل از اینکه مواکب دعوت شوند اقدام به کمک رسانی به منطقه سیل زده گلستان کرد.
وی ادامه داد: در منطقه گلستان خودمان با قایق در کوچه ها کالاها را به دست سیل زدگان رساندیم واقعا وضعیت اسفناکی دارند چشمشان به درب بود که کسی برای کمک به آن ها برسد و توانستیم سربلند بیرون بیاییم.
میربابایی بابیان اینکه جمع آوری کمک برای لرستان بعد از برگشت ما از استان گلستان صورت گرفت،افزود: بعد از دستور سردار سلیمانی مقرر شد استان کرمان به منطقه خوزستان کمک رسانی کند بنابراین برنامه را تغییر دادیم و برای خدمت به مردم خوزستان برنامه ریزی کردیم، خیریه خبازان موکب امام علی(ع) دستگاه پخت نان با آرد و مواد اولیه نانوایی به سمت خوزستان حرکت داد و روزانه ۶ هزار قرص نان گرم به مردم منطقه می رساند.
میربایی تصریح کرد: منتظر کمک مردم رفسنجان هستیم که بتوانیم در منطقه خوزستان کمک رسانی کنیم مردم همت کردند اقلام زیادی از جمله برنج، پتو، شیرخشک و … تحویل دادند و قرار است یک ماه در منطقه خدمت رسانی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: برای پخت و توزیع غذا نیاز به برنج، گوشت و مرغ داریم که قرار شد دولت در اختیارمان قرار دهد تا روزانه ۵ هزار تا ۶ هزار پرس غذا پخت کرده و به مردم خوزستان توزیع کنیم.
این خادم امام حسین(ع) عنوان کرد: برای هر شیفت ده روزه ۳۰ نفر نیرو داریم و دانشگاه علوم پزشکی اعلام همراهی با موکب خاتم الانبیا(ص) کرده است.

برچسب ها:
خوزستان رفسنجان موکب خاتم الانبیا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :