امام جمعه رفسنجان خواستار شد:

ضرورت حمایت دارویی دولت از جانبازان تحت درمان

  • شناسه خبر: 46176
ضرورت حمایت دارویی دولت از جانبازان تحت درمان

امام جمعه رفسنجان گفت: دولت برای حمایت دارویی از جانبازانی که تحت درمان هستند تمهیداتی بیندیشد

امام جمعه رفسنجان گفت: دولت برای حمایت دارویی از جانبازانی که تحت درمان هستند تمهیداتی بیندیشد.
به گزارش ” روراستی ” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: جانبازان ما درد و رنج‌های زیادی را تحمل می‌کنند آن‌ها بخشی ازبدن خود را در میدان نبرد جا گذاشتند و کمتر از شهیدان کاری نکردند.
وی بیان داشت: اگر امروز ما در امنیت و آسایش و سربلندی زندگی می‌کنیم به واسطه جانفشانی‌هایی است که رزمندگان ما در جبهه‌ها انجام دادند امروز خانواده جانبازان هم حق زیادی گردن ما دارند.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به این مطلب که برخی جانبازانی که تحت درمان قرار می‌گیرند باید رقم‌های زیادی بابت درمان بپردازند، ادامه داد: گاهی هزینه درمان آن‌ها روزانه بیش از یک میلیون تومان است در حالی که جا داشت دولت این هزینه‌ها را بپردازد یا تمهیداتی بیندیشد که مراعات حال این خانواده‌ها شود.
رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: خانواده جانبازان علاوه بر تحمل درد عزیزشان متأسفانه باید درد و رنج هزینه‌های درمان را داشته باشند و جا دارد دولت این جانبازان عزیز را به طور ویژه ببیند حتی شده داروهای خارجی که کارآیی بیشتری دارند برایشان تهیه کند تا کمتر درد بکشند و بتوانند چند سال بیشتر ادامه حیات دهند و در کنار خانواده‌شان زندگی کنند.

بمی نژاد

برچسب ها:
جانبازان حمایت دارو رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :