امام جمعه رفسنجان:

از محل صرفه جویی دولت و با کمک های مردمی مناطق سیل زده آباد می شوند

  • شناسه خبر: 46192
از محل صرفه جویی دولت و با کمک های مردمی مناطق سیل زده آباد می شوند

امام جمعه رفسنجان گفت: از محل صرفه‌جویی دستگاه‌های دولتی و کمک‌های خداپسندانه مردم و ظرفیت نیروهای جهادی که حاضرند در عمران و آبادانی در مناطق سیل‌زده جهادگونه وارد شوند و ظرفیت دستگاه‌های نظامی و انتظامی می‌تواند استان‌های بحرانی را آباد کند.

امام جمعه رفسنجان گفت: از محل صرفه‌جویی دستگاه‌های دولتی و کمک‌های خداپسندانه مردم و ظرفیت نیروهای جهادی که حاضرند در عمران و آبادانی در مناطق سیل‌زده جهادگونه وارد شوند و ظرفیت دستگاه‌های نظامی و انتظامی می‌تواند استان‌های بحرانی را آباد کند.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به اینکه بالغ بر ۲ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم رفسنجان توسط کمیته امداد، هلال‌احمر،سپاه و موکب‌ها برای مناطق سیل‌زده جمع‌آوری شده اظهار داشت: استان‌های سیل‌زده درگیر سیل همه حسینی و اربعینی هستند لشکرهای آن استان‌ها در طول دوران دفاع مقدس حماسه‌ساز بودند و امروز مردم این مناطق نیاز به کمک دارند.

وی با تبریک میلاد امام زمان(عج) تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان امنیت ارزشمندی که سرمایه گرانبهایی‌ست از ناحیه جان‌برکفی و فداکاری آن‌هاست برای ما به ارمغان آوردند اگر بعضا در عملیات‌ها به شهادت برسند به عنوان نیرو و سرباز اطلاعاتی تشییع نمی‌شود که دشمن، شاد نشود اما این‌ها پای کار انقلاب ایستاده‌اند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه روز میلاد امام زمان روز جهانی مستضعفان نامگذاری شده ادامه داد: شهرستان رفسنجان در برخی نواحی در استضعاف به سر می‌برد و شایسته است مسئولان توجه مضاعف داشته باشند و محرومیت زدایی کنند.

وی با گرامیداشت یاد شهدای ارتش از جمله شهیدان قرنی، صیاد شیرازی و…افزود: هر سال ۵ اردیبهشت همه ما را به یاد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس می‌اندازد که این روز را گرامی می‌داریم.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: آمریکا حمله مسقیم نظامی به ما کرد اما ناکام و ناموفق ماند چون انقلاب و نظام ما دست قدرت الهی دارد که نگهبان آن است.

وی به نقش شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره و بیان کرد: شایسته است مسئولان امر و اعضا و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به رفع تنش‌ها توجه کنند نه اینکه ایجاد تنش کنند.

خطیب جمعه رفسنجان اضافه کرد: برخی افراد که نقش اساسی در فرهنگ کشور دارند نباید به دلیل کم ظرفیتی مسئولان شورای عالی انقلاب فرهنگی حذف شوند.

وی عنوان کرد: تامین خسارات سیل‌زدگان باید از منابع موجود در دستگاه‌ها و حوادث غیرمترقبه باشد و در صورت لزوم و صلاحدید رهبر انقلاب از صندوق توسعه ملی برداشته شود نه اینکه هر حادثه‌ای پیش آید نامه بنویسند به رهبر انقلاب؛ این صندوق برای روزهای مبادا و ذخیره و پشتوانه این ملت است.

رمضانی‌پور اظهار کرد: آمریکایی‌ها خوشحال می‌شوند که ما صندوق خودمان را خالی کنیم مجلس نباید اجازه دهد این کارها صورت گیرد چون کلید خزانه کشور دست مجلس است.

وی بیان کرد: از محل صرفه‌جویی دستگاه‌های دولتی و کمک‌های خداپسندانه مردم و ظرفیت نیروهای جهادی که حاضرند در عمران و آبادانی در مناطق سیل‌زده جهادگونه وارد شوند و ظرفیت دستگاه‌های نظامی و انتظامی می‌تواند استان‌های بحرانی را آباد کند تسهیلات ارزان‌قیمت هم می‌تواند کمک کند بانک‌ها این همه منابع و ثروت عظیم دارند دولت مکلف کند تا بانک‌ها به مردم خدمت کنند.

برچسب ها:
امام جمعه دولت رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حمید

    تو رو خدا به هر کی می پرستید به رسالت خبرنگاریتون عمل کنید داد بزنید تمامی روستاها دلرتد تبدیل می شوند به افاغنستان و مسولین شهر خوابند یا خودشون را زده اند به خواب...می دونی روزانه چند تولد مال افاغنه هس؟می دونی حتی شرکت فرهنگیان و محل جمع اوری زباله هایی که سر میداین هم کارتون و ضایعاتشون به افاغنه می فروشند تا ایرانی؟می دونید اقتصاد شهر در دست تجار و ....افاغنه هس؟می دونید دارند با باج دادن شناسنامه ایرانی می گیرند؟می دونید اکثر دخترا ایرانی و شیعه را اینها به عقد خود در می اورند؟می دونید ماهیانه ۸۰ملیارد تومان از اقتصاد شهر در اختیا این ها هست؟می دونی جمعیت واقعی افاغنه چقدر هس؟می دونی داره امنیت شهر را کامل بهم می زنن؟می دونی بهترین ماشینها در اختیار اینهاست؟می دونی عروسی هاشون زنهاشون نیمه عریان و با کشف کامل حجاب تو شهر می گیرند و توی شهر عروس گشون راه می اندازند با بی فرهنگی و بی حجابی کامل؟می دونی طلا فروش رفسنجونی به افاغنه اعتماد دارند و بدون چک و گرویی طلا بهشون می فروشن؟می دونی....