امام جمعه رفسنجان تأکید کرد:

ضرورت تعصب داشتن نسبت به تولیدات بومی و داخلی

  • شناسه خبر: 46322
ضرورت تعصب داشتن نسبت به تولیدات بومی و داخلی

امام جمعه رفسنجان به داشتن تعصب نسبت تولیدات داخل و بومی تأکید کرد.

امام جمعه رفسنجان بر داشتن تعصب نسبت به تولیدات داخل و بومی تأکید کرد.
به گزارش “روراستی” طی آیینی روز کار و کارگر در فرهنگسرای علقمه گرامی داشته شد.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور با بیان اینکه کارگر برای خدا کار می کند و ارزش می آفریند، اظهار داشت: ارزشی که در جامعه به وجود آمده به برکت تلاش کارگران است.
وی بیان داشت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب همه ما کارگر هستیم، لذا اگر با تمام تلاش مان برای آبادی کشور کار کنیم از اغیار بی نیاز خواهیم بود.
امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه کشورهای زیادی در دنیا به ما نیاز دارند و باید بستر صادرات فراهم شود، اضافه کرد: توانمندی در نسل جوان ما زیاد است فراهم کردن بستر رونق تولید اراده و عزم جدی و قوی لازم دارد. حتی می توانیم با این اراده قوی از وابستگی به نفت هم خارج شویم.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی رفسنجان و وضعیت کشاورزی افزود: محصول پسته را نباید خام فروخت بلکه ارزش افزوده از ناحیه این محصول می تواند اشتغالزایی کند.
رمضانی پورخاطرنشان کرد: ۸۴ درصد بودجه کشور صرف هزینه های خود دولت می شود و عملا بودجه عمرانی محقق نمی شود و کار عمرانی در کشور انجام نمی شود دولت باید بخش خصوصی را حمایت کند چراکه این کشورهای صنعتی قدرتمند از ناحیه بخش خصوصی به این مرحله رسیده اند.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه طی این سال ها مجتمع مس رفسنجان فقط چابک شده تصریح کرد: ایجاد صنایع پایین دستی در کنار این مجموعه عظیم می تواند جذب نیرو داشته باشد.
وی از سفر سال گذشته وزیر صمت به رفسنجان یاد کرد و حرف های صنعتگران را یادآور شد و اذعان کرد: ما در رفسنجان پنج، ۶ صنعت دست و پا شکسته داریم و این وضعیت صنعت شهرستان ماست.
رمضانی پور عنوان کرد: زمانی که خط فقر حقوق سه میلیون تومانی اعلام شده کارگری که دو میلیون تومان حقوق دریافت می کند هنوز یک میلیون تومان کسری دارد.
وی بر داشتن تعصب نسبت به کالاهای تولید شهرستان و داخلی بیان کرد: باید ظرفیت های شهرستان خودمان را ببینیم و اهمیت بدهیم.
رمضانی پور منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان را یک ظرفیت بالا در شهرستان دانست که می تواند موجب رونق تولید شود.

برچسب ها:
تعصب تولیدات داخل رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :