در راسی گشت صیانت از حقوق شهروندی

۴ واحد صنفی متخلف در رفسنجان پلمب شد/تصاویر

  • شناسه خبر: 46349
۴ واحد صنفی متخلف در رفسنجان پلمب شد/تصاویر

در راستای گشت صیانت از حقوق عامه و شهروندی ۴ واحد صنفی متخلف در رفسنجان پلمب شد.

در راستای گشت صیانت از حقوق عامه و شهروندی ۴ واحد صنفی متخلف در رفسنجان پلمب شد.
به گزارش “روراستی” قریب اظهار داشت: در راستای این گشت تخلفات در تمامی زمینه ها گرانفروشی، اخلال در نظام اقتصادی، مسائل بهداشتی و …بررسی شد و برای تمامی مجموعه های متخلف پرونده قضایی تشکیل شد که چند روز آینده باید به اداره اماکن و سپس به دادسرا مراجعه کنند.
قاضی ویژه دادسرای رفسنجان ادامه داد: کلیه اصناف بویژه در ماه رمضان دقت کنند هیچ تخلفی نداشته باشند که شاهد برخورد قانونی نباشیم و از نظر قانونی مشکلی برایشان بوجود نیاید.
وی خاطرنشان کرد: اصنافی که در ارتباط با اغذیه فروشی فعالیت دارند دقت کنند عرضه آن در ماه رمضان ممنوع بوده مگر با اخذ مجوز خاص از اداره اماکن و تحت نظارت دادسر در غیر این صورت با مجموعه متخلف برخورد می شود.
قریب با اشاره به مصرف قلیان در رستوران ها و مراکز اغذیه فروشی گفت: عرضه قلیان در کنار غذا از نظر بهداشتی غیرقانونی است اگر مشاهده شود در رستوران برخورد قانونی صورت میگیرد کمااینکه هم از طرف دانشگاه علوم پزشکی ممنوع است هم دادسرا به عنوان مدعی العموم وارد می شود.
وی تأکید کرد: این گشت ها در ماه رمضان ادامه دارد ضمن اینکه با شروع ماه مبارک رمضان در فروشگاههای مرغ و ماهی و قصابی ها هرگونه گرانفروشی مشاهده شود و بخواهند سواستفاده کنند چندین برابر سودی که می خواهند ببرند، با برخورد قانونی ما ضرر خواهند کرد.

برچسب ها:
پلمب تخلف رفسنجان واحد صنفی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :