دولت یازدهم به صورت علنی فرهنگ اشرافیگری را ترویج می‌ دهد / ماجرای خروج اعتراض آمیز همسر دکتر صالحی از جشن کاخ سعدآباد

  • شناسه خبر: 4638
دولت یازدهم به صورت علنی فرهنگ اشرافیگری را ترویج می‌ دهد / ماجرای خروج اعتراض آمیز همسر دکتر صالحی از جشن کاخ سعدآباد

نماینده تهران افزود: برنامه ای که در کاخ سعدآباد و در تالار حافظیه برگزار شده مصداق ترویج اباهه گری و اشرافی گری بوده و ما واقعا از دولت این انتظار را نداشتیم درست در روزهایی که به مردم توصیه می شود از گرفتن یارانه انصراف بدهند ما شاهد هزینه های اینچنینی باشیم، بنابراین نباید تعجب […]

نماینده تهران افزود: برنامه ای که در کاخ سعدآباد و در تالار حافظیه برگزار شده مصداق ترویج اباهه گری و اشرافی گری بوده و ما واقعا از دولت این انتظار را نداشتیم درست در روزهایی که به مردم توصیه می شود از گرفتن یارانه انصراف بدهند ما شاهد هزینه های اینچنینی باشیم، بنابراین نباید تعجب کرد که 91 درصد مردم اقدام به ثبت نام می کنند چون اعتماد نمی کنند و خواهند گفت اگر ما یارانه نگیریم این پول صرف کجا خواهد شد.

به گزارش روراستی، فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جامعه ما یک جامعه اسلامی است ما در تعالیم و آموزه های دینی خود آموخته ایم مسئولین نظام باید زندگیشان به گونه ای باشد که مردمی که از آنها پیروی می کنند به همان سبک باشد، بحث ساده زیستی یکی از مقولات خیلی مهم در زندگی مسئوولین است ممکن است قبل یا یعد از مسئولیتشان خیلی مقید نباشند ولی در دوران مسئولیتشان باید خیلی مراقب رفتار خود باشند.

وی افزود: نکته دیگری که حائز اهمیت است بعد از انقلاب اسلامی در فرهنگ ما اشرافی گری مذموم شمرده شد اما اخیرا می بینیم در دولت یازدهم به صورت علنی فرهنگ اشرافی گری در حال رواج پیدا کردن است. و نمونه واضح آن این مراسمی است که در کاخ سعدآباد برگزار شده، در حالی که این مراسم در جای دیگری که در شآن نظام باشد هم قابل برگزارشدن بود.

نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: خود کاخ نشینی بار منفی برای مردم دارد در حالیکه این مراسم در یکی از تالارهای کاخ برگزار می شود و این مصداق ترویج اشرافی گری است و محتوای این برنامه هم با میلاد حضرت زهرا(س) تناسب ندارد و رقصی که در آن مکان برگزار شده ترویج فرهنگ اباهه گری است و بخشی از مهمانان نیز خارجی و از همسران سفرای کشورهای مختلف بوده اند و این بیشتر مورد توجه مردم است.

وی با اشاره به اینکه  یکی از رسالت های ما در مقابل دیگران صدورفرهنگ انقلاب اسلامی است گفت: وقتی آنان می بینند محتوای این جشن ها مانند محتوای جشن های خودشان است ما نمی توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم، به هرحال  به حسب عرف رایج میشد از موسیقی سنتی استفاده کرد نه اینکه نوجوانها در وسط مراسم به رقص مشغول شوند این ترویج فرهنگ رقص است.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: برنامه ای که در کاخ سعدآباد و در تالار حافظیه  برگزار شده مصداق ترویج اباهه گری و اشرافی گری بوده و ما واقعا از دولت این انتظار را نداشتیم درست در روزهایی که به مردم توصیه می شود از گرفتن یارانه انصراف بدهند ما شاهد هزینه های اینچنینی باشیم، بنابراین نباید تعجب کرد که 91 درصد مردم اقدام به ثبت نام می کنند چون اعتماد نمی کنند و خواهند گفت اگر ما یارانه نگیریم این پول صرف کجا خواهد شد.

وی در پایان گفت: دولت باید از سرمایه اعتماد مردم که خلق حماسه سیاسی را به وجود آوردند بیشتر استفاده کند چرا که اعتماد مردم سرمایه مهمی می باشد. با برگزاری اینگونه مراسمات اعتمادها کاهش پیدا خواهد کرد. البته باید از همسردکتر صالحی تقدیر بعمل آورد چرا که ایشان وقتی تشخیص می دهد مراسم در شأن جمهوری اسلامی نیست آنجا را ترک می کند.

منبع: 598

برچسب ها:
رفسنجان روراستی مجلس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • خرید فالوور اینستاگرام

    با تشکر از وبسایت بسیار جامعی که دارید My website : https://highfollower.com

    Abel

    سلام.وبسایت خیلی خوب و جامعی دارید.ممنون Also visit my website - http://apdi.ir