وقتی سنگ اندازی مسئولان موجب بی انگیزگی یک سرمایه گذار خیر می شود

  • شناسه خبر: 46434
وقتی سنگ اندازی مسئولان موجب بی انگیزگی یک سرمایه گذار خیر می شود

سنگ اندازی جلوی پای سرمایه گذاران موضوعی است که همیشه گریبان گیر بوده و بعضا بی انگیزگی ایجاد کرده است.

سنگ اندازی جلوی پای سرمایه گذاران موضوعی است که همیشه گریبان گیر بوده و بعضا بی انگیزگی ایجاد کرده است.
به گزارش ” روراستی ” یکی از سرمایه گذاران که در حقیقت از خیران به نام شهرستان رفسنجان است، بهروز آگاه است که با کارهای بزرگی که در این شهرستان و استان انجام داده نامش بلندآوازه است او حتی یک ریال از سود سرمایه گذاری هایی که کرده برای خود و خاندانش برنمی دارد و در جهت اهداف عام المنفعه هزینه می کند تا جای دیگری را آباد کند، او درد و دل های زیادی دارد و علی رغم اینکه دلسردی بر زبانش جاری ست اما ته دلش می خواهد کارهای خیر خود را ادامه داد.
مجموعه ورزشی تفریحی فرهنگی خجسته آگاه ویژه بانوان در رفسنجان سال ۹۱ کلید خورد و ساختمان های این مجموعه که در سه فاز طراحی شده و فاز اول آن آماده بهره برداری است، ظرف مدت سه سال ساخته شدند و آن طور که وی عنوان کرد با پول آن سال ها حدود ۳۰ میلیون دلار هزینه کرده که اگر امروز می خواست ساخت و ساز کند ۴۲۰ میلیارد تومان می شد.
اما مجموعه بسیار زیبا که از طرح های سنتی در آن به کار برده شده و در ۴۵ هزار متر مربع زمین حدود ۳۰ هزار مترمربع ساختمان سازی شده تا پایان کار ۱۰۰ میلیارد تومان به پول امروز هزینه نیاز دارد.
آگاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مجموعه در سه شیفت هر شیفت بیش از ۱۵۰ نفر اشتغالزایی دارد، اظهار داشت: تا اینجای کار نه کمک فکری و نه کمک مادی از کسی(دولتی ها) نگرفتیم سنگ اندازی هایی هم جلوی پای ما شده که دیگر انگیزه ای ندارم و ماندن و ادامه دادن را دیوانگی می دانم.
&&سفر وزیر ورزش دردی دوا نکرد
این خیر رفسنجانی با بیان اینکه وزیر ورزش به رفسنجان و به این مجموعه آمد اما تأثیری برای ما نداشت، تصریح کرد: خیلی جاها معطل ماندیم مورد بی مهری و اذیت قرار گرفتیم.
آگاه از نامگذاری سال ها توسط مقام معظم رهبری یاد کرد و اینکه دولت ها هیچوقت قادر به عملی کردن شعارهای رهبری نبودند گفت و بیان کرد: مشکلاتی که در شهر ما هست به بالادستی ها و سیاست های آن ها در کشور برمی گردد کشاورزی که امروز فقط چند دانه پسته برای خوردن خودش روی درختان مانده و پسته ای ندارد و از آستانه ورشکستگی عبور کرده کسانی برایش تصمیم می گیرند که هیچ آشنایی با وضعیت او ندارند.
این کشاورز رفسنجانی در ادامه خاطرنشان کرد: برای ساخت مجموعه از تولیدات داخل شهرستان استفاده کردیم و مایحتاجی که در شهر خودمان تولید نمی شد از شهرها و استان همجوار تهیه کردیم.
وی توضیح داد: مجموعه آگاه برای بانوان کل ایران است و امکاناتی از جمله مهمانسرا دارد تا پذیرای میهمانانی که از کشور برای استفاده از این مجموعه می آیند، باشد.
اما ای کاش مسئولانی که خودشان می فهمند منظور آگاه بی مهری از سوی آنها بوده قدر این نعمت های شهر را می دانستند و به جای کمک نکردن به آن ها فرش قرمز جلویشان پهن می کردند دستشان را می گرفتند و برای سرعت بخشی به کارشان حرکت جهادی می کردند.

برچسب ها:
خجسته آگاه رفسنجان سرمایه گذار مجموعه ورزشی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :