در ادامه گشت صیانت از حقوق شهروندی انجام شد

پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در رفسنجان/برخورد با تخلفات داروخانه ها

  • شناسه خبر: 46473
پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در رفسنجان/برخورد با تخلفات داروخانه ها

بازپرس ویژه دادسرای رفسنجان از پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در رفسنجان خبر داد.

بازپرس ویژه دادسرای رفسنجان از پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در رفسنجان خبر داد.

به گزارش “روراستی” محمد قریب بازپرس ویژه دادسرای رفسنجان اظهار داشت: روز هفتم ماه مبارک رمضان با حضور رئیس اداره اماکن، نماینده اداره صمت و خبرنگاران از اصناف بازدید و چندین صنف متفاوت از جمله مرغ و ماهی و قصابی، لوازم یدکی و سوپرمارکت ها بازدید شد و در این بازدید پنج مجموعه که عمده تخلفات بهداشتی، گرانفروشی و… داشتند، پلمب شد.

وی ادامه داد: برای کلیه اصنافی که بازدید شدند و تخلف داشتند پرونده قضایی تشکیل شد و همه متصدیان این واحدهای صنفی برای ادامه رسیدگی به دادسرای عمومی و انقلاب باید مراجعه کنند.

بازپرس ویژه دادسرای رفسنجان بیان کرد: با توجه به ماه مبارک رمضان و شرایط اقتصادی بحران آمیز عده ای از اصناف امی خواهیم ز این شرایط سواستفاده نکنند و موجبات برخورد قانونی برای خودشان فراهم نکنند.

وی تأکید کرد: این گشت ها همچنان در ماه مبارک رمضان و بعد از آن ادامه دارد و تمامی صنف ها مراقب باشند که تخلفی انجام ندهند تا شاهد برخورد قانونی اینچنینی نباشیم.

قریب خاطرنشان کرد: در صنوف مختلف مشکل داریم حتی اصنافی مانند داروخانه ها و مراکز دیگر که اقلام مورد احتیاج مردم را عرضه می کنند ورود پیدا می کنیم به یژه به مباحث تعزیراتی ورود کرده و بی تفاوت نخواهیم بود و در راستای احیای حقوق عامه و عدم تضییع حقوق شهروندان اقدام خواهیم کرد بنابراین همین که شب گذشته صنف جدیدی را مراجعه کردیم می تواند برای سایر اصناف تذکری باشد که مراقبت کنند.

وی بیان کرد: اصناف از همین امروز به فکر باشند و اولا خدا را در نظر بگیرند و موازین شرعی را رعایت کنند و اگر برخورد شود بحث آبرو مطرح است و سوء سابقه و محکومیت کیفری مطرح می شود.

 

برچسب ها:
پلمب تخلف رفسنجان گشت صیانت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :