رئیس هیأت فوتبال رفسنجان:

رفتن به باشگاه مس برای مدیریت را تکذیب می کنم

  • شناسه خبر: 46494
رفتن به باشگاه مس برای مدیریت را تکذیب می کنم

رئیس هیأت فوتبال شهرستان رفسنجان گفت: شایعه رفتن به باشگاه مس برای مدیریت را تکذیب می کنم و  خدمت در هیأت فوتبال را ادامه خواهم داد.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان رفسنجان گفت: شایعه رفتن به باشگاه مس برای مدیریت را تکذیب می کنم و  خدمت در هیأت فوتبال را ادامه خواهم داد.

سید امیر حسینی در گفت وگو با خبرنگار “روراستی” با اشاره به عملکرد هشت ماهه هیأت و تغییر محل دفتر هیأت اظهار داشت: حدود ۶ سال مجموعه ورزشگاه تختی به دلیل وضعیت چمن تعطیل بود که چمن مصنوعی آن با هزینه ای بالغ بر ۹۰۰میلیون تومان انجام شد.

وی بیان داشت: بالای دو دروازه هم دو زمین هندبالی برای مینی فوتبال قابل استفاده است و عملا در ورزشگاه تختی چهارزمین چمن قابل استفاده برا فوتبال دارد.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان رفسنجان تصریح کرد: دو روز بعد از افتتاح چمن، مسابقات دسته اول شهرستان که یک سال تعطیل بود برگزار شد، نیمکت ذخیره و داوران هم با هزینه ۳۰ میلیون تومان در حال حاضر آماده نصب است.

وی با اشاره به اینکه رنگ آمیزی استادیوم با ۵۰ میلیون تومان هزینه توسط شهرداری انجام و فنس های دور مجموعه تختی با مشارکت شهرداری انجام شد، تصریح کرد: هزینه چمن را از ناحیه ردیف بودجه وزارت ورزش و جوانان بود  که چندین سال مانده بود با پیگیری های نماینده تخصیص پیدا کرد.

برگزاری مسابقات جوانان بعد از ۱۵ سال/برگزاری جام رمضان ۹۸ با ۲۸ تیم

وی از دیگر اقدامات هیأت فوتبال شهرستان رفسنجان به برگزاری مسابقات جوانان بعد از ۱۵ سال و شرکت ۱۲ تیم اشاره و بیان کرد: تیم های شرکت کننده به صورت رایگان در مسابقات شرکت کردند و اختتامیه این مسابقات هفته گذشته برگزار شد.

حسینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر جام رمضان امسال با حضور ۲۸ تیم در حال برگزاری است که سال گذشته با حضور ۱۴ تیم برگزار شد و از ۲۵ اردیبهشت مسابقات پیشکسوتان با حضور ۱۵ تیم بعد از افطار برگزار می شود.

وی با اشاره به مسابقات بانوان وظایف باشگاه و هیأت را متذکر شد و گفت: مجموعه باشگاه مس زیرمجموعه هیأت فوتبال شهرستان است و خط مشی هیأت مشخص است اما آن چه مهم است تعامل ما با باشگاه مس است و چندین مورد بوده که از کانال هیأت برطرف شده است.

حسینی به بدهی های هیأت قبل اشاره که در این دوره پرداخت شده و توضیح داد: داوران از سال ۹۵ و ۹۶ مطالبه داشتند که به طلب خود رسیدند و تسویه حساب سال ۹۷ هم به زودی انجام می شود.

فعالیت ۱۶ مدرسه فوتبال در رفسنجان زیر نظر هیأت

وی عنوان کرد: هزینه نوسازی ساختمان جدید دفتر حدود ۵۰ میلیون تومان به همراه ملزومات دفتر انجام شده نیت و عملکرد ما بر مبنای خدمت کردن است و امیدواریم چرخ ورزش را به گردش درآوریم و به جوانان و فوتبال رفسنجان کمک کنیم زمانی فوتبال رفسنجان قطب استان بود اما متأسفانه امروز در جایگاه واقعی خودمان نیستیم با وجود معین اقتصادی بودن مس رفسنجان باید این مهم با برنامه ریزی باشد.

رئیس هیأت فوتبال رفسنجان بیان کرد: در بحث استعدادیابی هیأت طبق خط مشی تعریف شده دارد و به عنوان متولی پیش می رود ۱۶ باشگاه  کانون برپایی مدرسه فوتبال زیر مجموعه ما هستند و نقش هیأت فوتبال برگزاری مسابقات است.

وی با تشریح این موضوع که در بحث آموزش و تعلیم مربی و داور هیأت ورود می کند و اولین کلاس مربی گری  cبا حضور ۲۴ نفر برگزار کردیم که مدرس آن مسئول کمیته جوانان که مدرس فدراسیون است، یادآور شد: الان درخواست برگزاری مجدد کلاس داوری و مربی گری را داریم.

حسینی ابراز داشت: زیرساخت برای برگزاری کلاس ها فراهم است با دانشگاه های شهرستان تعاملی که صورت دادیم می توانیم ازفضاهای آن ها استفاده کنیم و در مقابل خدماتی به دانشگاه ها ارائه دهیم.

وی در ادامه اظهار کرد: تابستان امسال مدارس فوتبالی که همکاری با هیأت فوتبال و نیروی انتظامی داشته باشند و قانونمند باشند می توانند فعال باشند ضمن اینکه باشگاه مس چون آکادمی دارد نمی تواند مدرسه فوتبال داشته باشد چون آکادمی خود، مدرسه فوبتال دایمی است اما مدارس فوتبال معمولا فصلی هستند.

رئیس هیأت فوتبال رفسنجان همچنین به تعامل با آموزش و پرورش و تربیت بدنی آموزشگاه های شهرستان اشاره و از برگزاری مسابقات آن ها از ناحیه هیأت اشاره کرد و افزود: مسابقات ادارات شهرستان را به ویژه کارگران شهرستان هم ما پوشش دادیم.

وی یادآور شد: در بحث ورزش روستایی جام های مختلف که تعداد زیادی هستند داوری ها توسط هیأت فوتبال انجام می شود و در ماه مبارک رمضان امسال در هفت نقطه از شهرستان مسابقات برگزار می شود که داوری ها از سوی هیأت فوتبال شهرستان انجام می شود.

حسینی در ادامه گفت: در حال حاضر ۴۰ نفر داور مرد و هشت نفر داور زن در بخش فوتبال فعالیت دارند و با برگزاری کلاس ها ۳۰ داور به مجموعه اضافه شده است.

وی با شاره به اینکه دو داور در لیگ دسته سه کشور از رفسنجان سوت می زنند، ابراز کرد: امسال در لیگ های استان داوران رفسنجانی سوت زدند که یا در فینال یا رده بندی بوده و نشان می دهد عملکرد داوران رفسنجان قابل قبول است.

جوان گرایی در داوری در کنار استفاده از تجربیات داوران پیشکسوت

حسینی بیان داشت:  نگرش هیأت استفاده از داوران جوان است و داوران پیشکسوت از جمله ملامحمدی که بالاترین مدرک داوری شهرستان را دارد و در لیگ کشور سوت می زند تجربیات خود را در اختیار داوران شهرستان قرار دهند.

وی با ذکر این موضوع که ورزش جای سیاسی بازی نیست و من با نیت خدمت ورود کردم و شخص سیاسی نیستم، اذعان کرد: ورزش جای تلاش کردن و به ثمر نشاندن زجر بدنی است ما از خطوط خاصی تبعیت نمی کنیم.

حسینی در ادامه با تأکید بر اینکه مجموعه فوتبال مس باید از خط مشی هیأت فوتبال تبعیت کند، متذکر شد: شایعه رفتن به باشگاه مس برای مدیریت را تکذیب می کنم و خدمت در هیأت را ادامه خواهم داد.

برچسب ها:
باشگاه مس رفسنجان هیأت فوتبال
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :