به همت خانواده امین انجام شد

آیین کلنگ زنی هنرستان امام رضا در رفسنجان/تصاویر

  • شناسه خبر: 46506
آیین کلنگ زنی هنرستان امام رضا در رفسنجان/تصاویر

کلنگ بازسازی هنرستان فنی امام رضا(ع) رفسنجان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به زمین زده شد.

کلنگ بازسازی هنرستان فنی امام رضا(ع) رفسنجان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به زمین زده شد.

به گزارش “روراستی” حمید جعفری مدیر این هنرستان اظهار داشت: در حال حاضر این هنرستان فنی و حرفه‌ای ۶۱۷ دانش‌آموز دارد که سال‌های قبل تا یک هزار و ۱۳۰ دانش‌آموز هم به خود دیده که در هیچ جای کشور این مورد را نداشتیم.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه این هنرستان ۴۹ سال پیش تأسیس شده نیازمند بازسازی بود چرا که جزء مدارس تخریبی به شمار می‌رود و قدمت بالایی دارد.

مدیر هنرستان فنی امام رضا(ع) با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰ هزار نفر دانش‌آموز از این مدرسه فارغ‌التحصیل شدند، افزود: از زمان پایه‌گذاری منافع مردم در نظر گرفته شده و کارآفرینانی تحویل جامعه دادیم.

وی خاطرنشان کرد: هنرستان امام رضا(ع) از خوشنام‌ترین مداس سطح استان است و همیشه دانش‌آموزان ما رتبه‌های برتر را در المپیادهای علمی و نیز کنکور کسب کرده‌اند.

جعفری بیان کرد: در حال حاضر با توجه به کارکرد بالا، تجهیزات کارگاه این هنرستان که در رشته‌های مکانیک، ساختمان، ماشین‌ابزار، تأسیسات، صنایع شیمیایی و…مورد استفاده قرار گرفته است، نیاز به تعویض دارند.

گفتنی است خانواده امین ۵ میلیارد تومان برای احداث بنای دو هزار مترمربعی اعتبار گذاشتند و قرار است ۱۵ ماه آینده به بهره برداری برسد.

 

برچسب ها:
امام رضا خانواده امین رفسنجان هنرستان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :