مدیرکل آموزش و پرورش کرمان مطرح کرد:

اهمیت کاربری تجاری فضاهای آموزشی

  • شناسه خبر: 46508
اهمیت کاربری تجاری فضاهای آموزشی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: برای اینکه بتوانیم به درآمد پایداری در مجموعه‌های آموزشی برسیم بحث کاربری تجاری فضاهای آموزشی در دستور کار آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: برای اینکه بتوانیم به درآمد پایداری در مجموعه‌های آموزشی برسیم بحث کاربری تجاری فضاهای آموزشی در دستور کار آموزش و پرورش است.

به گزارش “روراستی” اسکندری امروز در آیین کلنگ‌زنی هنرستان امام رضا(ع) اظهار داشت: هر هفته در استان کرمان به همت خیران شاهد افتتاح یا کلنگ‌زنی یک مدرسه هستیم و آموزش و پرورش استان به خود می‌بالد که از ابتدای دولت قریب به یک هزار و ۲۰۰ کلاس درس در استان ایجاد شده است.

وی بیان داشت: رفسنجان بنیان‌گذار کار خیر در استان کرمان بوده و در همه محافل مردم نیک‌اندیش این شهرستان سر زبان‌ها هستند و در استان خیران این شهرستان سرآمد هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: خانواده امین سال‌ها پیش بنای بسیار خوبی گذاشتند و امروز با این قدم خیر کار بسیار ارزشمندی در تاریخ آموزش و پرورش استان از خود بر جای گذاشتند، خیّری کار هر کسی نیست و کار خدایی است، عشق و علاقه می‌خواهد خیر از دنیا بریده و برای آخرت برنامه‌ریزی کرده و برای جامعه دلسوزی می‌کند.

اسکندری بیان کرد: در آموزش و پرورش استان نگاه‌مان این است که مدرسه و کلاس درس واقعی داشته باشیم معتقدیم هر چه بخواهد اتفاق بیفتد از مسیر کلاس و مدرسه می‌گذرد.

وی  در ادامه گفت: همه باید تلاش کنیم کارهای خوبی که خیران انجام دادند ادامه پیدا کند چون دولت به تنهایی قادر نیست مشکلات آموزش و پرورش به ویژه در حوزه فضای آموزشی را برطرف کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: با عزم و اراده‌ای که در رفسنجان وجود دارد ۱۵ ماه آینده این مدرسه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی متذکر شد:  برای اینکه بتوانیم به درآمد پایداری در مجموعه‌های آموزشی برسیم بحث کاربری تجاری فضاهای آموزشی در دستور کار آموزش و پرورش است،  امروز بیشترین مشکل درحوزه فضای آموزشی نگهداری آن است.

برچسب ها:
تجارت رفسنجان مدارس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :