رئیس دانشگاه ولیعصر عنوان کرد:

استخر دانشگاه ۶ میلیارد هزینه نیاز دارد

  • شناسه خبر: 46536
استخر دانشگاه ۶ میلیارد هزینه نیاز دارد

رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان گفت: با توجه به فرسودگی استخر دانشگاه برای بازسازی و تعمیر به ۶ میلیارد تومان هزینه نیاز است.

رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان گفت: با توجه به فرسودگی استخر دانشگاه برای بازسازی و تعمیر به ۶ میلیارد تومان هزینه نیاز است.

به گزارش “روراستی” رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) در نشست خبری امشب در پاسخ به سئوالات خبرنگار ما پیرامون وضعیت استخر دانشگاه اظهار داشت: بر اساس شاخص های مورد نیاز استخر فرسودگی دارد و سال ۹۵ با شرکت مشاور صحبت هایی انجام شد بررسی هایی که انجام دادند و گزارش را ارسال کردند که بر اساس آن گزارش به حدود ۶ میلیارد تومان هزینه نیاز است.

رنجبرعسکری بیان داشت: با مس سرچشمه موضوع را در میان گذاشتیم هنوز به نتیجه نرسیدیم به دنبال آن خواستیم از بودجه استانی منابعی جذب کنیم که در این زمینه هم هنوز به نتیجه نرسیدیم.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) از تعریف ساختار در دانشگاه در زمینه انتخاب معاونت ها به دو دوره دوساله اشاره کرد و ادامه کار معاونان را منوط به عملکرد آن ها دانست و بیان کرد: در ساختاری که تعریف کردیم هیچ معاونی بیشتر از چهار سال در سمت خود نیست.

رنجبرعسکری همچنین به سئوال دیگر قاسمی در خصوص گلایه های دانشجویان از برخورد مسئول حراست چنین پاسخ داد: گلایه هایی بوده و جلساتی برگزار کردیم که قرار است در این خصوص هر هفته با حراست جلساتی برگزار شود.

مصباح معاون آموزشی دانشگاه ولیعصر(عج) به دیگر سئوال خبرنگار ما مبنی بر رفتار یکی از اساتید و به کار بردن الفاظی نادرست در کلاس توضیح داد: دانشگاه حریم مقدسی دارد هر موردی که باشد بررسی می کنیم یک مورد بوده که به استاد مربوطه تذکر دادیم.

وی یادآور شد: موضوعی که منجر به تذکر شده مسأله چندان حادی نبوده اما موارد این چنینی را تا آخرین مرحله پیگیری و رسیدگی می کنیم.

.

 

برچسب ها:
استخر دانشگاه رفسنجان ولیعصر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :