شهردار رفسنجان مطرح کرد:

ایجاد شور و نشاط اولویت اول شهرداری و شورای شهر

  • شناسه خبر: 46538
ایجاد شور و نشاط اولویت اول شهرداری و شورای شهر

شهردار رفسنجان تأکید کرد: یکی از فعالیتهایی که جزء اولویت های شهرداری و شورای اسلامی شهر در دوره پنجم است بحث شور و نشاط و ایجاد سرزندگی در شهر است.

شهردار رفسنجان تأکید کرد: یکی از فعالیتهایی که جزء اولویت های شهرداری و شورای اسلامی شهر در دوره پنجم است بحث شور و نشاط و ایجاد سرزندگی در شهر است.
به گزارش “روراستی” مهندس محمدرضا عظیمی زاده عصر امروز ۲۹ اردیبهشت ماه در آیین اختتامیه نخستین فستیوال کف سازی شهر رفسنجان، اظهار کرد: موضوعی که برای ما حائز اهمیت است و یکی از اولویت هایی که در شهرهای مدرن و بزرگتر به عنوان اولویت اصلی به آن پرداخته می شود بحث شور و نشاط و سرزندگی است.
وی تأکید کرد: یکی از فعالیتهایی که جزء اولویت های شهرداری و شورای اسلامی شهر در دوره پنجم است بحث شور و نشاط و ایجاد سرزندگی در شهر است.
وی ادامه داد: عمده فعالیت هایی که در شهر شکل می گیرد چه در بخش های زیربنایی و عمرانی و چه در بخش های فرهنگی و اجتماعی در این راستا برنامه ریزی و ساماندهی می شود.
شهردار رفسنجان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اتفاقاتی که در این زمینه لازم است بحث یادسازی وخاطره سازی و مشارکت همه اقشار در نحوه اداره شهراست که در برنامه ریزیهای شهری، رخدادها و رویدادهای شهری داشته باشند.
عظیمی زاده با بیان اینکه مردم باید در ایجاد تنوع در شهر نقش داشته باشند و همچنین دانشجویان که بتوانند در شهرتاثیرگذار باشند، خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای عمده ای که در این دوره وجود دارد این است که تنوع را در شهر به خوبی داشته باشیم که یکی از مهمترین عوامل سرزندگی و شادابی شهراست.
شهردار رفسنجان ابراز داشت: خوشحالیم که دانشگاه علامه جعفری رفسنجان پیشرو در این زمینه بوده و پیشنهاد برگزاری فستیوال کف سازی در رفسنجان را داده است ویک کار بسیار ارزشمند و حائزاهمیتی است.
عظیمی زاده عنوان کرد: هر پیشنهاد این چنینی را در شهر استقبال می کنیم و به نوعی این پیشنهادات را با آغوش باز می پذیریم و دوست داریم و آنچه در اختیار ماست را در شهر عملیاتی می کنیم.
وی تصریح کرد: این جشنواره با همکاری یکسری از دانشجویان و عزیزانی که با حوزه شهرداری و دانشجویان درارتباط بودند برگزارشد که انها پیشنهاد خوبی دادند و طرحهای ارزشمندی ارائه شد و با هماهنگی در نقطه ای از شهر(خیابان کتاب) اجرایی شد. این کف سازیها بسیار زیبا کار شد و نیز نمایندگانی به عنوان منتخبین این فستیوال انتخاب شدند که امروز به آنها جوائزی اهدا خواهد شد.
شهردار رفسنجان در پایان گفت: از مجموعه شهرداری و حوزه روابط عمومی که درگیر این موضوع بودند و عزیزان دانشگاه علامه جعفری و هم از دوستان شرکت کننده در این فستیوال تشکر و قدردانی می کنم.
در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقات کف سازی با اهدای جوایزی تقدیر شد.

برچسب ها:
اولویت رفسنجان شهردار
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :