همزمان با شب میلاد امام حسن

جشن نسیم مهر حمایت از خانواده زندانیان رفسنجان برگزار شد/تصاویر

  • شناسه خبر: 46568
جشن نسیم مهر حمایت از خانواده زندانیان رفسنجان برگزار شد/تصاویر

با حضور مسئولان شهرستان جشن نسیم مهر حمایت از خانواده زندانی رفسنجان برگزار شد.

با حضور مسئولان شهرستان جشن نسیم مهر حمایت از خانواده زندانی رفسنجان برگزار شد.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در شام میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در جشن نسیم مهر حمایت از خانواده زندانیان رفسنجان با تبریک میلاد امام مجتبی (ع) اظهار داشت: آن حضرت سه مرتبه تمام اموال و سه مرتبه نیمی از اموال خود را در راه خدا انفاق کردند.

وی بیان داشت:  ائمه ما مفسر کلام وحی هستند در کلام آن‌ها آمده است اگر خوبی کردید خوبی به خودتان برمی‌گردد اگر انسان بخواهد انفاق کند باید بهترین‌ چیزهای خود را انفاق کند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: اگر سرپرست خانواده جرمی مرتکب شده اما خانواده او تقصیری ندارند امسال مجموعه ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان در بحث آزادی زندانیان تمام توان خود را می‌گذارند از هر ظرفیتی شده استفاده می‌کنند تا اینکه یک زندانی آزاد شود خانواده زندانیان حمایت مادی و معنوی لازم دارند.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما به شکل پسندیده و شایسته کمک کنیم در قالب انجمن کمک‌ها آبرومندانه به دست خانواده زندانیان برسد ارزشمند است هر کس وعده‌ای می‌دهد عمل کند و روی شیطان را با کار فوری و عاجل در این زمینه سیاه کنید.

حسین رئیسی‌نژاد دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان اظهار کرد: خیران میزبان اصلی این جلسه هستند و هر ساله  با حضور این خیران حمایت و کمکی به خانواده زندانیان انجام می‌شود.

۲۴۰خانواده زندانی زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند

وی بیان داشت: هدف و برنامه انجمن کمک به زندانی و خانواده آنهاست با توجه به شرایط اقتصادی که در جامعه هست و مشکلات عدیده اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و…درصد قابل توجهی از کسانی که در زندان به سر می‌برند متاهل و دارای فرزند هستند امکان اینکه خانواده‌ها در دام بزهکاران دیگری قرار گیرند نسبت به سایر اقشار جامعه حتما بیشتر است اما در رفسنجان خیران پرچمدار کار خیر در سطح کشور هستند و نمی‌گذارند چنین اتفاقی بیفتد.

دادستان رفسنجان گفت: انجمن حمایت از زندانیان رفسنجان تاکنون در طول سال توانسته کمک‌های زیادی به این خانواده‌ها کند از لحاظ آماری وضعیت انجمن را در صدر انجمن‌های استان قرار داده است.

رئیسی‌نژاد عنوان کرد: حدود۲۴۰ خانواده زندانی زیر پوشش انجمن است و امیداوریم بتوانیم تمام زندانیان را زیوشش قرار دهیم و کمک کنیم شاهد بزهکاری کمتری در جامعه باشیم در آموزه‌های دینی داریم اگر از دری فقر وارد شود از در دیگر ایمان خواهد رفت.

مجید فصیحی‌هرندی بیان کرد:  اگر حمایت خیران نباشد آسب‌ها بیشتری به خانواده آنها می‌رسد.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: بعضی زندانیان شاید اراده جرم کردند اما خیلی‌ها اراده جرم نداشتند به هر حال باید خانواده‌هایشان تحت حمایت قرار گیرند.

کمک ۵ میلیونی خبرنگاران به انجمن

در این جشن گلریزان خبرنگاران رفسنجان با اهدای ۵ میلیون ریال خود را در این کار خداپسندانه شریک کردند.

خبرنگاران رفسنجان سال گذشته نیز مبلغی به این انجمن اهدا کردند تا بتوانند در آزادی زندانیان سهیم شوند.

  خبرن

 

برچسب ها:
رفسنجان زندانیان نسیم مهر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :