فرمانده 17 سال پیش نیروی انتظامی در گفت و گو با روراستی

انگیزه نیروهای انتظامی بیشتر شود/کاری به مسائل حاشیه ای دو جناح شهر نداشتیم

  • شناسه خبر: 46617
انگیزه نیروهای انتظامی بیشتر شود/کاری به مسائل حاشیه ای دو جناح شهر نداشتیم

فرمانده ۱۷ سال پیش نیروی انتظامی رفسنجان گفت: باید یک مقدار روی انگیزه نیروهای انتظامی کار شود و با این همه امکانات شاهد پیشرفت باشیم.

فرمانده ۱۷ سال پیش نیروی انتظامی رفسنجان گفت: باید یک مقدار روی انگیزه نیروهای انتظامی کار شود و با این همه امکانات شاهد پیشرفت باشیم.

به گزارش “روراستی” سیداحمد هاشمی که طی سال های ۸۱ تا۸۳ فرمانده منطقه انتظامی شهرستان رفسنجان بود در ضیافت افطاری پیشکسوتان و کارکنان پلیس امنیت عمومی اظهار داشت: طی سال های خدمتم در رفسنجان خاطرات خیلی خوبی از مردم و مسئولان و همکاران در نیروی انتظامی  داشتم.

وی بیان داشت: مردم رفسنجان از نظر دیانت و تقوا زبانزد خاص و عام هستند آن سال ها یک سری جرایمی در رفسنجان رخ می داد جرایم خشن، در بحث قاچاق مواد مخدر و فساد اخلاقی همچنین بحث اراذل و اوباش شایع بود که برای چندین نفر در ملاعام حدود اجرا شد چون این مسائل برای این شهر با این همه شهید و مردم خوبش و روحانیتش نقطه منفی بود.

این پیشکسوت نیروی انتظامی تصریح کرد: یک بار با قاطعیت وارد شدیم در یک مرحله حد برای ۳۰ نفر اجرا شد و می توانیم بگوییم همان زمان به نوعی شهر بیمه شد و از آن رویدادها کمتر به چشم خورد.

وی در مقایسه نیروهای آن زمان با امروز خاطرنشان کرد: آن دوره احساس می کنم نیروها توانمندی مضاعفی داشتند و علاقه وافری به کار داشتند الان به نظرم به نوعی کمتر شده اگر مقداری روی انگیزه نیروها کار کنیم اهداف را روشن کنیم تا رو به پیشرفت باشیم. زمان که می گذرد باید نسبت به گذشته پیشرفت بهتری داشته باشیم الان از نظر امکانات خودرویی، ساختمانی و تجهیزات پیشرفت هایی داریم فرهنگ مردم هم تغییر کرده امکانات نرم افزاری خیلی پیشرفت کرده و باید از این امکانات استفاده کرد.

هاشمی با اشاره به تعامل نیروی انتظامی با سیاسیون شهرستان در آن دوران ادامه داد: ما وابسته به جناحی نبودیم ما فقط پلیس نظم و امنیت بودیم کاری به اهداف اشخاص نداشتیم کاری به مسائل حاشیه ای بین دو جناح شهر نداشتیم.

فرمانده ۱۷ سال پیش نیروی انتظامی در رفسنجان با اشاره به اینکه آحاد مردم از حرکت های نیروی انتظامی خوشحال بودند، افزود: از جمله در اغتششاتی  که افراد به صورت دسته جمعی دستگیر می شدند و تماس هایی از سوی مردم به عنوان قدردانی انجام می شد نشان از رضایت آن ها نسبت به نیروی انتظامی داشت.

وی در پایان با ذکر این موضوع که جلسه امشب موجب تجدید خاطره شد و از اینکه ادر این جمع حاضر شدم روحیه مضاعف گرفتم و خیلی خوشحال هستم، بیان کرد: زمینه مساعد فراهم شود در آینده تجربیات پیشسکوتان در اختیار جوانترها قرار داده شود.

برچسب ها:
پلیس امنیت پیشکسوت رفسنجان سرهنگ هاشمی فرمانده
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :