در خطبه های نماز جمعه رفسنجان مطرح شد

انتقاد شدید امام جمعه رفسنجان از عملکرد ضعیف دولت و مجلس در برابر مشکلات معیشتی مردم

  • شناسه خبر: 46633
انتقاد شدید امام جمعه رفسنجان از عملکرد ضعیف دولت و مجلس در برابر مشکلات معیشتی مردم

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر دولت، تدبیر و برنامه ای برای معیشت مردم نداشت چرا مجلس برنامه ای فراروی دولت نگذاشت و از او نخواست.

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر دولت، تدبیر و برنامه ای برای معیشت مردم نداشت چرا مجلس برنامه ای فراروی دولت نگذاشت و از او نخواست.

به گزارش “روراستی” حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار داشت: سوم خرداد یادآور حماسه جاودانه آزادی خرمشهر قهرمان و بیرون راندن متجاوزان بعثی عراق و ایستادگی ملت با گفتمان مقاومت است باید به مقاومت که همیشه جواب داده بها بدهیم.
وی بیان داشت: امروز هم دشمنان ما در برابر مقاومت ما هیچ سلاح کارآمدی ندارند تجهیزات و امکانات دشمن در برابر مقاومت ناچیز است حتی مردم فلسطین و شهر کوچکی مانند غزه در برابر اسرائیل با مقاومت خود سلاح برّنده دارند.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: یمن مظلوم و فقیر هم با مقاومت خود توانسته پیروز شود؛ نماد ایستادگی مقاومت در سراسر جهان پیروز خواهد شد.
وی ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت علی(ع) را تسلیت گفت و افزود: این ایام را همراه با احیای شب های قدر عزاداری در شأن آن حضرت برگزار کنیم.
رمضانی پور خاطرنشان کرد: لیله القدر را باید درک کرد تا سرنوشت یک ساله را در زندگی خود رقم بزنیم.
وی ابراز داشت: در شب قدر برنامه سال آینده ما نوشته می شود و شایسته است برنامه های شب قدر به خوبی برگزار شود قرائت با تدبر قرآن، خواندن بخشی از دعاها و بهره بردن از سخنرانی ها در این شب ها اهمیت دارد.
خطیب جمعه رفسنجان تصریح کرد: قرآن را در وجود و زندگی روزمره خود قرار دهیم هدف از قرآن این بوده که درس زندگی ما باشد نه صرفا برای مسافرت ها بالای سرمان قرار دهیم.
وی از راهبرد جدید هسته ای در کشور یاد کرد و گفت: این مهم به جوانان تحصیلکرده روحیه می دهد البته لازم است این کارها صادقانه باشد متولیان امر هسته ای آن چه واقعی هست بیان کنند اگر این قضایا را صادقانه بیان کنند به سرمایه اصلی که بیش از ده سال پیش می بایست برسیم، خواهیم رسید.
رمضانی پور اضافه کرد: عمل به منویات مقام معظم رهبری ما را به اقتدار لازم در هسته ای خواهد رساند از دشمن هم نباید ترسید اسلام دست برتر دارد.
امام جمعه رفسنجان روز قدس را یادگار امام خمینی کبیر دانست و تأکید کرد: لازم است از هم اکنون برای روز قدس برنامه ریزی کرد.
وی در بخش دیگری از خطبه ها توضیح داد: امسال آخرین سال مجلس دهم است لازم است مجلسی ها کارهایی که برای رفع تنگناهای معیشتی مردم انجام داده توضیح دهند.
رمضانی پور بیات داشت: بالارفتن سن ازدواج از فرهنگ غرب است اما دولت و مجلس باید امکانات ازدواج یک جوان را فراهم کنند سن که بالا برود فرزندآوری هم دچار مشکل می شود.
وی بیان کرد: اگر دولت تدبیر و برنامه ای برای معیشت مردم نداشت چرا مجلس برنامه ای فراروی دولت نگذاشت و از او نخواست؛ چرا چند وزیر را استیضاح کردند دوباره از استیضاح دست کشیدند باید نمایندگان مجلس توضیح دهند.
امام جمعه رفسنجان اضافه کرد: از چند هفته قبل برای هیأت رئیسه مجلس برنامه دارند اما به کارهای اساسی نمی پردازند چندین ماه وقت خود را برای استانی کردن انتخابات گذاشتید و چند مصوبه غیرقانونی گذاشتند میخواستند لابی های قدرت و ثروت به مجلس راه پیدا کنند امیدواریم این طرح به زباله دان برود.

وی همچنین تأکید کرد: از کف ملت نماینده انتخاب شود و مجلس قوی و کارآمد که به درد مرد برسد و درد فقر گرسنگی و نخوردن و نپوشیدن و… را بفهمند و به وزرایی رای اعتماد دهند که وزرا هم درد جامعه را داشته باشند نه یک وزیر ثروتمند مرفه که فقر را درک نمی کند اینجا مجلس مقصر است که وزیران پولدار انتخاب شدند

رمضانی پور متذکر شد: اسفندماه انتخابات مجلس شورای اسلامی را داریم باید هوشمندانه عمل کنیم.

برچسب ها:
انتقاد دولت رفسنجان مجلس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :