فرماندار رفسنجان مطرح کرد:

مشکل در نظارت بازار

  • شناسه خبر: 46643
مشکل در نظارت بازار

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه در زمینه نظارت بازار مشکل داریم، گفت: نیروی نظارتی مستقیم موظف کم داریم‌.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه در زمینه نظارت بازار مشکل داریم، گفت: نیروی نظارتی مستقیم موظف کم داریم‌.
به گزارش “روراستی” مجید فصیحی هرندی امروز در جلسه شورای اداری با تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: آن حضرت مرد ایمان و عمل بود و تاریخ شبیه او را به خود نخواهد دید.
وی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر تصریح کرد: در آن سالها سختی های فراوانی داشتیم دشمن تا بن دندان مسلح خاک ما را اشغال کرده بود اما مقاومت موجب شد خرمشهر آزاد شود امروز با وجود تهدیدهای دشمن وحدت را باید حفظ کنیم دعواهای سیاسی معنی ندارد همه تریبون دارها و گروه های سیاسی و اجتماعی باید در جهت تقویت بنیان های فکری و اعتماد مردم نسبت به نظام حرکت کنند.
فرماندار رفسنجان با بیان اینکه ظرفیت های زیادی در شهرستان داریم که باید از آن استفاده کنیم، افزود: اگر موانع سرمایه گذاری برطرف شود می توانیم اشتغال ایجاد کنیم و بیکاری ها را برطرف کنیم.
وی با تأکید بر اینکه هیچ نامه ای از سوی ارگانی نباید بی پاسخ بماند، ادامه داد: تا جایی که امکان دارد باید راهکاری برای مشکلات مردم پیدا کرد.
فصیحی هرندی خاطرنشان کرد: دستگاههایی که امکان دسترسی مردم به خدماتشان را بیشتر کردند در رفسنجان شاخص هستند چون هماهنگی بیشتری داشتند.
وی با اشاره به این موضوع که در بحث صنعت و اشتغال و کارآفرینی مشکلاتی داریم که نیاز به بررسی دارد، اضافه کرد: در نظارت بازار مشکل داریم نیروی نظارتی مستقیم موظف به تعداد کمی داریم.
فرماندار رفسنجان تأکید کرد: بعضی قوانین ناکارآمد بوده و مؤثر عمل نمی کند و مسیر توسعه را سد کرده است همچنین مشکل دیگری که داریم گرانی یک بحث است اما تنوع قیمت برای یک کالا مشکل دیگری است که با آن مواجه ایم.
وی با ذکر این مطلب که بحران آب در شهرستان شوخی نیست و این بارندگی ها نمی تواند جبرانی برای این بحران باشد، بیان کرد: زمانی که تشویق به کشت های گلخانه ای می کنیم باید موانع را هم برطرف کنیم.
وی بر حمایت از بیمه ها و همکاری بانک ها با کشاورزان و صنعتگران و واحدهای تولیدی توصیه کرد و گفت: باید مطالبه گری کرد و در مردم امید و اعتماد ایجاد کرد.
فصیحی هرندی متذکر شد: آنچه متأثر از وضعیت اقتصادی و بیکاری است سرقت هایی است که صورت می گیرد.

ن

 

برچسب ها:
بازار رفسنجان نظارت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :