دبیرکل جبهه پایداری:

انحراف فکری و عقیدتی از آن رژیم صهیونیستی است

  • شناسه خبر: 46849
انحراف فکری و عقیدتی از آن رژیم صهیونیستی است

دبیرکل جبهه پایداری گفت: صهیونیست مرکز فساد در خاورمیانه است و انحراف فکری و عقیدتی از آن این رژیم غاصب است.

دبیرکل جبهه پایداری گفت: صهیونیست مرکز فساد در خاورمیانه است و انحراف فکری و عقیدتی از آن این رژیم غاصب است.
به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی امروز در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس در شهر رفسنجان اظهار کرد: اسرائیل را در قلب جهان اسلام برای به هم ریختگی همیشگی بین بچه مسلمان‌ها راه‌اندازی کردند.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: اُرتور بلفور وزیر خارجه انگلیس یک سال قبل از جنگ جهانی اول تصمیمِ دولت انگلیس را علنی کرد که ما بنا داریم تمام یهودی‌ها را از سراسر دنیا از آلمان، روسیه و … جمع کنیم و در وسط خاورمیانه و در قلب فلسطین جایی که قبله اول اهل اسلام بوده جای بدهیم، طی ۳۰ سال طول کشید تا توانستند یهودی‌ها را در فلسطین اسکان بدهند یعنی ۶۱ سال پیش این کار تمام شد و رژیم صهیونیست رسما موجودیت خود را اعلام کرد.

وی بیان کرد: از آن روز به بعد مأموریت عوض شد یعنی انگلیس و فرانسه قدرتشان افت کرد و مأموریت به دست آمریکا افتاد و اینها برای تحکیم موقعیت اسرائیل روز به روز تلاش می‌کنند.

آقا تهرانی با بیان اینکه صهیونیست مرکز فساد در خاورمیانه است و انحراف فکری و عقیدتی از آن رژیم صهیونیست غاصب است با طرح این سوال که ما چکار باید بکنیم؟ گفت: امام در سال ۵۷  که انقلاب پیروز شد مقتدرانه  کشوری راه انداختند و گفتند ما به دنبال وحدت جهان اسلام هستیم.

وی ادامه داد: امام دنبال وحدت جهان اسلام بود نه وحدت  اصفهان و کرمان، مشهد و تبریز و … در کشور وحدت بین ملت وجود دارد وحدت بیش از این مد نظر امام راحل بود اما دشمن نمی‌خواهد این را، چون وحدت جهانی اصلی است که امام به خاطرش در برابر دشمن ایستادگی کرد.

دبیرکل جبهه پایداری افزود: در سال ۶۱ رژیم صهیونیستی به لبنان حمله کرد و نیمی از این سرزمین را اشغال کرد ما در  آن موقع در جنگ تحمیلی بودیم همان موقع امام کلمه انقلابی را انتخاب و فرهنگ مقاومت را کلید زدند و مقاومت باید باشد تا وحدت اسلامی شکل بگیرد.

آقا تهرانی عنوان کرد:  لذا حرکتی در دنیا پدیدار شد در کشورهای اسلامی مثل مصر و الجزایر، افعانستان و ترکیه و حرکت‌هایی تحت عنوان بیداری اسلامی ایجاد شده است.

وی بیان کرد: نماینده، رفتگر و رئیس جمهور و تک تک ملت ایران باید بدانند که خدا هست اگر  مسایل اقتصادی ایجاد شده بخشی از آن به خودمان بر می‌گردد، آمریکا کاری نمی‌تواند بکند و باید تدبیر و مدیریت کنیم.

آقاتهرانی گفت: راهپیمایی روز قدس عبادت است و دفاع از بچه مسلمانان است، کسی که همتش رسیدگی به مسلمانان باشد مسلمان است، وحدت کلمه پیشگیری از بسیاری خطرات است و دشمن با این وحدت جرات ندارد خونریزی راه بیندازد.

برچسب ها:
راهپیمایی رفسنجان روز قدس صهیونیست
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :