نماینده مردم رفسنجان در مجلس اشاره کرد:

دلار جهانگیری و التهابات بازار

  • شناسه خبر: 46915
دلار جهانگیری و التهابات بازار

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار شد کمیسیون اقتصادی مجلس قیمت معقولی برای دلار تصمیم گیری کند که شب به یک دفعه معاون اول رئیس‌جمهوری  دلار چهار هزار و ۲۰۰ تومانی اعلام کرد و و نتایجش را دیدیم و التهابی که در بازار اتفاق افتاد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار شد کمیسیون اقتصادی مجلس قیمت معقولی برای دلار تصمیم گیری کند که شب به یک دفعه معاون اول رئیس‌جمهوری  دلار چهار هزار و ۲۰۰ تومانی اعلام کرد و و نتایجش را دیدیم و التهابی که در بازار اتفاق افتاد.

به گزارش “روراستی” احمد انارکی‌محمدی صبح امروز پیش از خطبه‌های نماز عید سعید فطر با تبریک این روز و قدردانی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: حضورپرشور مردم در اجتماعات نتیجه مقاومت مسلمانان است.

وی به رخدادهای منطقه و مقاومت مسلمانان اشاره و بیان داشت: بیداری اسلامی در جهان امروز موجب شده لحن آمریکا و استکبار جهانی تغییر کند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رسیدن جمهوری اسلامی ایران تکنولوژی حیرت‌انگیز بوده و عکسبرداری از ناو هواپیمابر آمریکایی این مهم را ثابت کرد زمانی که پهباد آمریکایی با روش الکترونیکی زده شد نکته این بود که نشاندن این پهبادها مهم بود و همه این‌ها موجب شد امروز پمپئو ابراز کند بدون پیش‌شرط به دنبال مذاکره با ایران هستند.

وی از معامله قرن یاد کرد و افزود: کشورهایی که از آمریکا حمایت کردند دست‌شان رو شد که یکی از این کشورها عربستان است.

انارکی محمدی با اشاره به پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری گفت: هر لحظه این پیش‌بینی‌‌ها رقم می‌خورد.

وی دستآوردهای علمی، تولید نانو و دارو، ساخت پهباد، تجهیزات موشکی و…را که صنایع هایتک هستند را برشمرد و گفت: امروز دسترسی ما به این علوم آنقدر راحت شده که خودمان می‌توانیم تولیدکننده و صادرکننده باشیم و این‌ها دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: می‌توانیم به این راحتی آمریکا را به زانو درآوریم سردارسلیمانی در عراق و سوریه معادلات جنگی دشمنان را به هم زد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: دولت می‌توانست بهتر از این عمل کند روزی که ترامپ خارج شود از برجام را باید پیش‌بینی می‌کردیم اما ضعیف عمل کردند همچنین التهاباتی که در بازار ایجاد شد هنوز آثارش را می‌بینیم.

وی اظهار کرد: از این التهابات مردم اذیت شدند زمانی که بحث دلار شد، قرار نبود دلار چهار هزار و ۲۰۰ تومانی داشته باشیم چون دلار در این التهاب نمی‌تواند ثابت باشد، ما سالی ۲۰ میلیارد دلار به بازار تغذیه می‌کردیم اتفاقی که افتاد قرار شد کمیسیون قیمت معقولی برای دلار تصمیم گیری کند که شب به یک دفعه معاون اول رئیس‌جمهوری  دلار چهار هزار و ۲۰۰ تومانی اعلام کرد و و نتایجش را دیدیم و التهابی که در بازار اتفاق افتاد.

انارکی‌محمدی تصریح کرد: امروز با همه اتفاقات دلار قیمت نزولی پیدا کرده و جایگاه اصلی را پیدا می‌کند اما این‌ها صدماتی به مردم ایجاد کرد یک عده رانت‌خوار با دلار دولتی غذای سگ و …وارد کشور کردند و بعضی هم دلار گرفتند هیچ جنسی وارد نکردند.

وی به پرداخت یارانه‌های انرژی اشاره کرد و افزود: توزیع این یارانه‌ها با عدالت صورت نمی‌گیرد.

 

 

برچسب ها:
انارکی محمدی جهانگیری دلار رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :