فرماندار رفسنجان خبر داد:

معرفی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان

  • شناسه خبر: 47024
معرفی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری به زودی معرفی می شود.

فرماندار رفسنجان گفت: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری به زودی معرفی می شود.

به گزارش “روراستی” فصیحی هرندی در  نشست خبری در پاسخ به سئوالات خبرنگاران ما مبنی تضییع شدن حق کارگر شهرداری صفاییه اظهار داشت: موضوع از طریق حراست فرمانداری پیگیری می شود چنانچه حقی تضییع شده باشد جلوی ظلم را می گیریم.

وی سئوال دیگری در مورد روند رو به رشد انتخاب مدیران غیربومی در رفسنجان را چنین پاسخ داد: در انتخاب مدیران شهرستان اگر بنا به تغییری باشد سعی می کنیم مدیر غیربومی نباشد.

فصیحی هرندی دیگر سئوال خبرنگار ما در خصوص حضور متکدیان که چهره زشتی در شهر ایجاد کردند و این معضل همچنان به قوه خود باقی ست همچنین رشد قلیان سراها آن هم به صورت مختلط را با « این معضلات باید ریشه یابی شوند، خیریه ها ظرفیت خوبی برای ساماندهی کودکان کار و متکدیان هستند» پاسخ داد و تصریح کرد: به شدت با این نوع فعالیت قلیان سراها مخالف هستم در فضایی که به هر دلیل کنترل نباشدبه سمت و سوی مباحث غیر ارزشی حرکت می شود مباحث اینچنینی باید به اهل فن و متخصصان حوزه آسیب های اجتماعی سپرده شود و راهکارهای خوبی برای مقابله با آن پیدا شود.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار ما در مورد خالی بودن صندلی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ضمن توضیحاتی گفت: به زودی معاون سیاسی اجتماعی معرفی خواهد شد اگر خبرنگاران فردی را مدنظر دارند و می دانند توانایی این معاونت را دارد معرفی کنند.

برچسب ها:
رفسنجان فرماندار معاون سیاسی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :