فرماندار رفسنجان در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی مس ایران:

باید ظرفیت استخدام افراد بومی در مس سرچشمه بیشتر شود

  • شناسه خبر: 47052
باید ظرفیت استخدام افراد بومی در مس سرچشمه بیشتر شود

فرماندار رفسنجان گفت: مردم برای برگزاری آزمون استخدام شرکت مس از این شرکت انتظار دارند و افزایش ظرفیت استخدام افراد بومی رفسنجان در مجتمع مس سرچشمه را باید داشته باشیم.

فرماندار رفسنجان گفت: مردم برای برگزاری آزمون استخدام شرکت مس از این شرکت انتظار دارند و افزایش ظرفیت استخدام افراد بومی رفسنجان در مجتمع مس سرچشمه را باید داشته باشیم.

به گزارش “روراستی” مجید فصیحی‌هرندی در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به اینکه در دوره کنونی ارتباط خوبی از سوی مجتمع مس سرچشمه با دانشگاه‌های شهرستان برقرار شده، اظهار داشت: در بخشی از طرح‌های موثر اقتصاد مقاومتی دانشگاه ولیعصر(عج) در کنار مجموعه مس رفسنجان در توسعه فرهنگ کسب و کار فعالانه همکاری می‌کند.
وی بیان داشت: تقاضا داریم با توجه به کارهایی که منتج به نتایج بسیار خوبی در زمینه اقتصاد مقاومتی شهرستان رفسنجان شده است و رضایتمندی از این کارها در حد بالایی قرار گرفته این اقدامات ادامه یابد.
فرماندار رفسنجان با درخواست مدیرعامل و هیأت مدیره شرکت ملی مس مبنی بر داشتن توجه خاص در زمینه اقدامات و طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان و تداوم آن تصریح کرد: در آینده چشم‌انداز بسیار خوبی خواهیم داشت.
وی ادامه داد: بخشی از تعهدات مسئولیت‌های اجتماعی که در کارخانه‌های بزرگ صنعتی مطرح است توسط شرکت ملی صنایع مس در رفسنجان انجام شده است که جای قدردانی دارد و انتظار مردم این است که به صورت موثرتری تداوم داشته باشد.
فصیحی‌هرندی به بحث آلایندگی مجتمع مس سرچشمه اشاره و ابراز کرد: در بحث راه‌اندازی کارخانه اسید که بخش زیادی از آلایندگی را کم می‌کند یک خوشحالی و یک ناراحتی داریم، خوشحالی از این جهت که آلایندگی‌های زیست محیطی به سمت کاهش قابل توجه خواهد رفت و نگرانی از این جهت که این موضوع بهانه‌ای برای کاهش توجهات به شهرستان شود که البته حتماً مجموعه مس نگاه ویژه خود را به شهرستان ادامه خواهد داد.
وی خاطرنشان کرد: مرکز شتاب‌دهنده‌ای که مجتمع مس سرچشمه رفسنجان راه‌اندازی کرده در حال حاضر به ۵۴ شرکت دانش‌بنیان خدمات ارائه می‌کند.
فرماندار رفسنجان به موضوع اشتغال در شهرستان اشاره و بیان کرد: در بحث اشتغال اگر قرار است ظرفیت‌های واقعی اشتغال از سوی مجتمع مس سرچشمه ایجاد شود، با توجه به انتظار به‌حق مردم رفسنجان در بومی‌گزینی توجه ویژه‌ای به شهرستان شده و راهکار خاص خود دیده شود.
فصیحی‌هرندی اضافه کرد: مردم برای برگزاری آزمون استخدام شرکت مس از این شرکت انتظار دارند و افزایش ظرفیت استخدام افراد بومی رفسنجان در مجتمع مس سرچشمه را باید داشته باشیم

برچسب ها:
استخدام رفسنجان فرماندار مس سرچشمه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :