با تکبیرگفتن نمازگزاران جمعه رفسنجان

مخالفت مردم رفسنجان با برگزاری کنسرت در فضای روباز به اسم جشن همدلی تأیید شد

  • شناسه خبر: 47057
مخالفت مردم رفسنجان با برگزاری کنسرت در فضای روباز به اسم جشن همدلی تأیید شد

هزاران نفر از مردم رفسنجان در نماز جمعه مخالفت خود را با برگزاری کنسرت در فضای روباز به اسم جشن همدلی با تکبیرهای خود اعلام کردند.

هزاران نفر از مردم رفسنجان در نماز جمعه مخالفت خود را با برگزاری کنسرت در فضای روباز به اسم جشن همدلی با تکبیرهای خود اعلام کردند.

به گزارش “روراستی” حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار داشت: رفسنجان در زمینه اهدای خون در استان پیشتاز است و می طلبد خانم ها بیشتر نسبت به اهدای خون خود اهتمام بورزند.

امام جمعه رفسنجان حضور نخست وزیر ژاپن و دلالی وی به عنوان یک کشور بزرگ صنعتی دنیا که صنعت برتر دنیا را دارند برای دادن پیام ترامپ به رهبر حکیم انقلاب رایادآور شد و ادامه داد: من اگر جای آبه بودم هیچوقت این کار حقیرانه را از طرف یک رئیس جمهور حقیر آمریکا انجام نمی دادم اما رهبر انقلاب کار زیبایی انجام دادند قبل از اینکه حرفی را بشنوند فرمودند «ما هیچ پیامی را از ترامپ دریافت نمی کنیم» اگر رئیس جمهور آمریکا اهل صداقت بود چرا صنعت پتیروشیمی ما را تحریم کرد.

وی بیان داشت: رئیس جمهور آمریکا از اول مسئولیتش تا کنون ۱۰ هزار و ۱۱۱ دروغ گفته یعنی به طور متوسط روزانه هشت دروغ گفته که با چنین رئیس جمهوری نمی شود مذاکره کرد.

خطیب جمعه رفسنجان تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمایشات صریحی به نخست وزیر ژاپن داشتند گوشزد کردند کشور ژاپن می تواند بعنوان یک کشور مهم اقتصادی اگر مایل باشند رابطه اقتصادی با کشور ما برقرار کند یعنی ما با به یک کشور مهم اقتصادی دنیا هم التماس نمی کنیم با ما رابطه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از خطبه ها خاطرنشان کرد: دنیا نظیر رهبر انقلاب ما ندارد کارشناسان زبرست آمریکایی هم اذعان کردند که آمریکا باید این چنین رهبری را می داشت که شهامت و شجاعت و صراحت در کلام داشته باشد و منافع کشورش را در نظر می گیرند و بیان می کنند.

رمضانی پور ابراز داشت: رئیس جمهور ما اگر چه نخست وزیر ژاپن را همراهی کرد اما معمولا در این دیدار معاون اول باید می آمد شاید فکر می کردند اگر روحانی بیاید آقا کوتاه بیایند خیر اگر هزاران نفر هم بیایند رهبر ما هرگز به ملت و انقلاب کوتاهی نکرده و نخواهند کرد.

امام جمعه رفسنجان در توضیحاتی گفت: لازم است دولت و مجلس همت بلند و تلاش بیشتر داشته باشند اصلاح معیشت مردم ضرورت آنی دارد باید مدیریت بهتر در اقتصاد داشته باشیم و اقتصاد مقاومتی در کشور نهادینه شود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها اظهار کرد: جبهه انقلابی فرهنگی شهر باید فعال تر عمل کند اگر این جبهه انقلابی در عرصه های ارزشمند فرهنگی مسئولانه عمل کنند مسئولان شهر باید در برابر آنها پاسخگو باشند اینکه بعضی یاوه سرایی کنند و بگویند یک تعداد اندک مخالف برخی مجالس هستند  در حالی ک ده ها هزار نفر مردم انقلابی رفسنجان با کنسرت با فضای باز مخالف هستند این جریان ضدارزشی ده ها هزار مخالف دارد.(تکبیر نمازگزاران)

رمضانیور اضافه کرد: زمانی که بی تفاوت خودمان را نشان دهیم امر به معروف و نهی از منکر نداشته باشیم افرادی که دنبال کارهای ضدفرهنگی و ضدارزشی هستند میدان پیدا می کنند جبهه انقلابی بایدبه میدان بیاید مسئولان هم اگر پاسخگو نباشند شکایت می شود.

وی اذعان کرد: کسانی که نظام و انقلاب را حفظ می کنند همین نیروهای انقلابی هستند کسانی که بی بند و بار و اهل رقص و آواز هستند  دنبال پست و مقام و مسئولیت هستند کی می آیند جانشان را برای نظام و اسلام به خطر بیندازند اگر روزی نیاز به مدافع و رزمنده داشته باشیم همین جبهه انقلابی وسط می آیند لذا مسئولان باید به این موضوع مهم توجه کنند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: بعضی از اتحاد و همدلی سوءاستفاه می کنند این کارهای ضاله و باطل نمی تواند عملکرد حساب شود این جشن ها به عنوان حشن همدلی را بهتر است همان کنسرت نام بگذارند این کنسرتهاست که انسان را از خدا غافل می کند و باطل است.

وی با بیان این موضوع که یک فرماندار یا نماینده و شورا می آیند می گویند قبلی ها کار نکردند بی انصاف نباشید همه کار کردند اگر کار نکرده بودند که این مسئولیت ها دست منو و شما نمی رسید اگر شهردار فعلی کارهایی انجام می دهد این نیست که شهردار قبلی کار نکرده شهردار و شورای قبل کارهای زیرساختی انجام دادند غلو و بی انصافی نکنید کارها شدت و ضعف دارند اگر ما بخواهیم انصاف به خرج دهیم در گذشته بهتر از امروز هم عمل شده است.

رمضانی پور اذعان کرد: امروز در رفسنجان فضای همدلی وحدت وجود دارد اما به کسانی که سوءاستفاده می کنند هشدار می دهیم تا درست و سالم عمل کنند.

وی در بخشی از سخنان خود در خطبه اول نیز بیان داشت: باید به کشاورزی باور داشته باشیم اما شایسته است در این زمینه مدیریت باشد ۳۰ کارشناس در جهاد کشاورزی بدون دریافت هیچ وجهی به کشاورزان مشاوره و راهنمایی می دهند.

امام جمعه رفسنجان با تأکید بر اینکه کشاورزان از دانش بروز کشاورزی بهره بگیرند، افزود: استفاده از سیستم قطره ای و آبیاری نوین بهره وری بالایی دارد.

وی بر صرفه جویی در مصرف آب شرب نیز توصیه کرد و عنوان کرد: سال گذشته همه رعایت کردید و صرفه جویی کردید ۱۰درصد صرفه جویی موجب می شود با کمبود آب شرب و مصرفی مواجه نشویم اگر آب کم شود باید جیره بندی شود.

 

برچسب ها:
تکبیر جشن همدلی رفسنجان کنسرت مخالفت مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :