رئیس آبفا رفسنجان:

تا سه روز آینده مشکل آب رفسنجان حل می شود

  • شناسه خبر: 47142
تا سه روز آینده مشکل آب رفسنجان حل می شود

رئیس شرکت آب و فاضلاب رفسنجان گفت: دو حلقه چاه حفر کردیم که یک حلقه آن تا فردا شب وارد مدار شده و مشکل آب شهر برطرف می شوذ.

رئیس شرکت آب و فاضلاب رفسنجان گفت: دو حلقه چاه حفر کردیم که یک حلقه آن تا فردا شب وارد مدار شده و مشکل آب شهر برطرف می شوذ.

به گزارش “روراستی” این روزها گلایه از کمبود آب در همه جای شهر شنیده می شود و هر روز کمبود آب داریم  در این رابطه با چرخ انداز رئیس آبفا شهرستان گفت وگویی انجام دادیم.

چرخ انداز اظهار کرد: با توجه به کمبود آب، فشار آب کم می شود کارشناسان ما امروز و فردا در سطح شهر بررسی می کنند تا مشکل برطرف شود.

وی در پاسخ به این سؤال که فضای سبز به روش غرق آبی آبیاری می شود، تصریح کرد:  شیر فضای سبز را شب ها می بندیم، با شهردار صحبت کردیم هماهنگ کردیم تا جایی که امکان دارد از آب آشامیدنی استفاده نمی کنند البته در بعضی جاها خودشان موتور آب دارند.

رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه یک حلقه چاه حفر شده در حال تجهیز است تا فرداشب بهره برداری و وارد مدار می شود، ادامه داد: با توجه به کمبود آب مردم همکاری کنند و کمبود آب را تحمل کنند با ۱۰ درصد صرفه جویی کمک کنند از این بحران عبور کنیم و قطعی آب نداشته باشیم ضمن اینکه سخت ترین ایام همین سه روز آینده است که با وارد شدن دو حلقه چاه به مدار مشکل کل شهر رفسنجان حل می شود.

 

برچسب ها:
آب بحران رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • میثم

    چرا دروغ میگین!؟ وعده الکی میدین به مردم. خبر مال ۶ دوز پیشه امروز ۱ تیرماه هنوز مشکل کمبود آب برطرف نشده.