پس از ماهها رفتن از مس رفسنجان

محمودی نیا سکوتش را شکست؛ بودجه نبود نتوانستم جلو بروم

  • شناسه خبر: 47192
محمودی نیا سکوتش را شکست؛ بودجه نبود نتوانستم جلو بروم

مدیرعامل سابق باشگاه مس رفسنجان برای رفتنش به یکباره از مس رفسنجان کمبود بودجه را علت این رفتن عنوان کرد.

مدیرعامل سابق باشگاه مس رفسنجان برای رفتنش به یکباره از مس رفسنجان کمبود بودجه را علت این رفتن عنوان کرد.

به گزارش “روراستی” محمود محمودی‌نیا امروز در حاشیه بازدید کفاشیان از باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان اظهار داشت: دلیل ندارد بخواهم هیاهو کنم واقعیت‌هایی بود که از باشگاه بروم و در این زمینه شیطنت‌هایی شد و امروز فضایی پیش آمد که حرف‌هایم را بزنم همه چیز باشگاه صنعت مس رفسنجان روشن است در رسانه‌ها نوشتند «محمودی‌نیا هشت میلیارد را چه کرده هزینه گردن باشگاه انداخته» من تلفنی با آقایان ارسلان و زیندینی صحبت کردم و همه چیز شفاف است.

وی با بیان اینکه موضوع به خانواده‌ام سرایت کرده، افزود: از حق خودم می گذرم اما نمی گذارم خانواده ام از این تهمت رنج ببرد.

مدیرعامل سابق باشگاه مس رفسنجان تصریح کرد: وضعیت باشگاه مس رفسنجان در هزینه کرد ریال به ریال مشخص است حتی پول شخصی من در باشگاه مس وجود دارد پولی که هزینه کردم دنبال آن هم نبودم که برگردانم اما حرف‌هایی که زدند سخت بود.

وی در ادامه عنوان کرد: باشگاه با هشت میلیارد تیرماه بسته شد هزینه داشت در تورم و گرانی بلیت و لباس ،هتل و…اما دی ماه با هشت میلیارد نمی‌توانستم جلو بروم.

محمودی‌نیا ادامه داد: انحراف دو،سه میلیاردی بودجه به دلیل تورم بود مسئولان مس عنوان کردند تا الان هفتاد درصد بودجه را گرفته ۵۰ درصد به بازیکنان داده ۲۰ درصد را برای خودش برداشته مگر می‌شود همان ۷۰ درصد را به بازیکنان داد هزینه‌های جاری باشگاه از جمله بلیت، هتل، غذا و…داشتیم باید صرف می‌کردیم من از رسانه‌ای که این جمله را نوشته گذشتم اما به مسئولی که در جریان موضوع بود گفتم از تو نمی‌گذرم.

وی خاطرنشان کرد: اما همه را بخشیدم حتی همان مسئول را هم که بعدا  از من طلب حلالیت کرد، بخشیدم.

برچسب ها:
باشگاه بودجه رفسنجان محمودی نیا مس رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :