سرپرست معاونت اقتصادی استانداری:

برپایی نمایشگاه نباید بازار کسبه داخل را کساد کند

  • شناسه خبر: 47230
برپایی نمایشگاه نباید بازار کسبه داخل را کساد کند

سرپرست معاونت هماهنگی و امور اقتصاد توسعه منابع استانداری گفت: برپایی نماشگاه باید برای حمایت از تولیدکننده داخلی باشد و به گونه‌ای نباشد که بازار کسبه داخلی کساد شود.

سرپرست معاونت هماهنگی و امور اقتصاد توسعه منابع استانداری گفت: برپایی نماشگاه باید برای حمایت از تولیدکننده داخلی باشد و به گونه‌ای نباشد که بازار کسبه داخلی کساد شود.

به گزارش “روراستی” محمدعلی دهقان در کمیته نمایشگاهی این شهرستان اظهار داشت: کسی که مالیات و حق و حقوق پرداخت می‌کند حق دارد از محل برپایی نمایشگاه منتفع شود.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه سال گذشته ۵ درصد هم پسته نبوده مردم درآمدی نداشتند وضعیت شهرستان بسیار خاص است.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان ادامه داد: باید تلاش کنیم واحدهای تولیدی را فعال کنیم و مس قطعات مورد نیاز خود را از رفسنجان تهیه کند بیکاری که در شهر ما فراگیر شده برای اینکه یک غیربومی را به کار می‌گیریم و همشهری خودمان هیچ درآمدی ندارد.

وی بیان کرد: تولیدی‌های داخل ظرفیت‌های بالایی هستند که باید از آن‌ها حمایت شود بتوانند تولیدات خود را به فروش برسانند.

افرادی از بیرون می‌آیند درآمدهای شهرما را کسب می‌کنند در شهر خودمان کاسبان باید بیکار بمانند نمایشگاهی که در مرکز استان دایر شد همه از کرمان بودند سیاست این است که تولیدی‌ها در نمایشگاه حضور داشته باشند کسانی که نمایشگاه می‌زنند دلال هستند چون تولیدکننده نیستند.

دهقان افزود: کمیته نمایشگاهی باید تمام این موارد را لحاظ کند شاید در چند ماه دیگر تصمیم‌گیری کنیم برای نمایشگاه‌ها تجدیدنظر کنیم که احجافی به تولیدکنندگان وارد نشود.

وی خاطرنشان کرد: الان مردم پولی ندارند بهتراست بعد از برداشت پسته نمایشگاه برپا شود و هم از داخل شهرستان هم از خارج از شهرستان در نمایشگاه حضور داشته باشند تا نیازهای مردم هم برآورده شود.

مجید فصیحی‌هرندی فرماندار رفسنجان اظهار کرد: در برگزاری نمایشگاه قیمت‌هایی که محصولات عرضه می‌شود باید رقابت ایجاد کند و مناسب باشد. کیفیت و تنوع کالا هم اهمیت دارد که باید فروشندگان رعایت کنند و خریدار را تکریم کنند تا نمایشگاه برای آینده الگو شود.

برچسب ها:
رفسنجان نمایشگاه نمایشگاه مبل
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :