رئیس ورزش و جوانان رفسنجان:

خرج کردن در ورزش پس انداز برای طول عمر است

  • شناسه خبر: 47407
خرج کردن در ورزش پس انداز برای طول عمر است

رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان گفت: خرج‌کردن در ورزش پس‌انداز برای بالابردن طول عمر است ورزشکار بودن در سالمندی ارزش دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان گفت: خرج‌کردن در ورزش پس‌انداز برای بالابردن طول عمر است ورزشکار بودن در سالمندی ارزش دارد.

به گزارش “روراستی” خواجه‌پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان جمعه شب در اولین همایش استانی یوگا فضیلت ورزش را یادآور شد و گفت: ورزش همگانی اهمیت زیادی دارد که در ابتدای ورزش قهرمانی قرار داد اگر افراد وارد ورزش همگانی شوند می‌توانیم استعدادهای قهرمانی را کشف کنیم.

وی با بیان اینکه جامعه به سمت سالمندی پیش می‌رود که کهولت سن موجب از دست‌دادن گوشت بدن و تحلیل عضلات می‌شود، تصریح کرد: تمام کارشناسان دنیا به این نتیجه رسیدند که ورزش بهترین دارو برای بیماری‌هایی نظیر پارکینسیون و انواع بیماری‌های ژنتیکی است.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان با بیان اینکه با حرکت عضلات فقط حرکت صورت نمی‌گیرد، افزود: با ورزش و تحرک پیام‌های عصبی راحت‌تر و بهتر انجام می‌شود بنابراین ورزش در دوران سالمندی مهم است.

وی بیان کرد: در یوگا ثابت شده حرکات کششی مانع از دست‌دادن گوشت بدن می‌شود و کشورهای مختلف به سمت یوگا رفتند که البته باید زیر نظر مربیان ویژه باشد یوگا متناسب با سن افراد انجام می‌شود و هر جا ناهنجاری باشد برطرف می‌کند.

خواجه‌پور با ابراز امیداوری که ورزش همگانی در شهر جا بیفتد و همیشگی باشد، افزود: خرج‌کردن در ورزش پس‌انداز برای بالابردن طول عمر است ورزشکار بودن در سالمندی ارزش دارد.

وی متذکر شد: هیأت‌های ورزشی پای کار هستند تا موجب ارتقای سطح کیفی شهرستان در امر ورزش و سلامتی باشند.

برچسب ها:
رفسنجان همایش یوگا ورزش صبحگاهی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :