فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

همایشی مانند جیپ سواران و کنسرت ها در شأن مردم رفسنجان نیست/برای جلب محبوبیت اسلام و ارزش ها را زیر سؤال نبرید

  • شناسه خبر: 47523
همایشی مانند جیپ سواران و کنسرت ها در شأن مردم رفسنجان نیست/برای جلب محبوبیت اسلام و ارزش ها را زیر سؤال نبرید

فرمانده سپاه ثاارالله کرمان گفت: این چه حرکت‌هایی است که این روزها در رفسنجان شاهد هستیم از جیپ‌سواری و کنسرت‌ها، چرا برخی افراد به جایگاه، لباس و نقش‌شان توجه نمی‌کنند و با خون شهدا و ارزش‌ها اسلامی بازی می‌کنند .

فرمانده سپاه ثاارالله کرمان گفت: این چه حرکت‌هایی است که این روزها در رفسنجان شاهد هستیم از جیپ‌سواری و کنسرت‌ها، چرا برخی افراد به جایگاه، لباس و نقش‌شان توجه نمی‌کنند و با خون شهدا و ارزش‌ها اسلامی بازی می‌کنند .

به گزارش “روراستی” سردار غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در جمع مردم رفسنجان و فعالان فرهنگی در مسجد الزهرا (س) اظهار داشت : دشمنان نظام در راس آنها آمریکا، انگلیس، صهیونیست و … در این سال‌های اخیر ایجاد شبهه، تردید و دودلی را در دستور کار دارند و ارزش‌های انقلابی و جایگاه ولایت‌فقیه را مورد هدف قرار داده‌اند و سعی دارند با بهره‌گیری از شبکه‌های مجازی، سایبری و ماهواره‌ای زیر ساخت‌های اعتقادی و فکری نسل جوان را مورد هجمه قرار دهند.

خودمان را درگیر حزب و جناح نکنیم
وی با تأکید بر اینکه خودمان را نباید درگیر حزب و جناح کنیم چون از نگاه رهبری سه جریان انقلابی، غیرانقلابی و ضدانقلاب مطرح است، بیان کرد: این چه حرکت‌هایی است که این روزها در رفسنجان شاهد هستیم از جیپ‌سواری و کنسرت‌ها، چرا برخی افراد به جایگاه، لباس و نقش‌شان توجه نمی‌کنند و با خون شهدا و ارزش‌ها اسلامی بازی می‌کنند .
سردار ابوحمزه با ذکر این سوال که مگر با این حرکت‌ها محبوبیت ایجاد می‌شود، گفت: بزرگتر از شما در ۴۰ سال انقلاب نتوانستند کاری کنند شما که انگشت کوچک آنها نمی‌شوید.

وی تصریح کرد: انقلاب با هیچکس تعارف ندارد، فکر نکنید فرصتی پیدا شده تا سر اسلام و ارزش‌ها بازی دربیاورید، به جای اینکه حیا کنید این حرکت‌ها را در رفسنجان ادامه می‌دهید، بترسید از زمانی که خشم انقلابی مردم به جوش آید.
سردار ابوحمزه انجام دادن حرکت‌های غلطی که در شان مردم رفسنجان نیست و سوء استفاده از احساسات یک جمع چند هزار نفری را بازی با ارزش‌های اسلامی دانست و ابراز کرد: .توصیه می‌کنم و برادرانه تذکر می‌دهم دست از این کارها بردارید اگر بخواهید در هر لباس و جایگاهی از خط قرمز نظام عبور کنید سپاه و بسیج مقتدرانه در برابر شما می ایستد.
وی در پرسشی دیگر افزود: الان سران فتنه و ممنوع‌التصویرها کجا هستند ؟ از آن‌ها درس بگیرید .
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه افراد غیرانقلابی آنجا که باید جان دهند عقب‌نشینی می کنند، محافظه کارند و نان را به نرخ روز می‌خورند مشکل امروزی برخی از مردم و مسئولان کشوری را همین موضوع دانست که در مقابل انقلاب محافظه‌کاری می‌کنند.

وی عنوان کرد: گروه انقلابی دیگری هم داریم مانند شهدای انقلاب و مدافع حرم که با جان و مال خود در برابر انقلاب ایستاده‌اند و از ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کنند سپاه در عرصه سیاسی حرکت دشمن و دوستان را تبیین می‌کند ، از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت می‌کند و معیارها و ملاک‌های اصلح را بیان می‌کند و سعی دارد به یاری دستگاه‌ها و مردم بشتابد.

شبکه یاران انقلاب یاران ولایت و مردم هستند
سردار ابوحمزه اذعان داشت :در سپاه ،بسیج و شبکه ی یاران انقلاب وارد مصداق نمی شویم، برخی نگویند که سپاه شبکه یاران را راه انداخته و می خواهد مدیریت کشور را قبضه کند، هدف ما کمک به مردم است مردم بعد از چهل سال به بالندگی و تشخیص رسیده‌اند و بر اساس معیارها مصادیق را پیدا می کنند.
وی با اذعان به این موضوع که سپاه اهل بلوف سیاسی و جنگ روانی نیست، افزود: شبکه یاران انقلاب، یاران ولایت، نظام و مردم هستند، هرکسی در منطقه و فرامنطقه در زمین وهوا و دریا بخواهد توطئه و اثائه ادب به انقلاب، نظام و مردم داشته باشد همان بلایی که بر سر پرنده فوق سری آمریکا در خلیج‌فارس آمد تکرار خواهد شد.

وی بیان داشت :داعیه‌داران انقلاب ضمن دفاع از ارزش‌ها بحث امر به معروف و نهی از منکر را که از اوجب واجبات است را در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و دفاع از ارزشهای انقلاب به شکل گسترده مد نظر قرار دهند .
فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه برخی فرافکنی می‌کنند و به اشتباه می‌گویند چرا مقام معظم رهبری در مسائل و مشکلات اقتصادی و گرانی ورود پیدا نمی‌کنند، تصریح کرد: برطرف‌کردن مشکلات اقتصادی و اجتماعی،برخورد با مفاسد اقتصادی ، بحث معضلات اجتماعی و تورم و اشتغال و … بر عهده دولت است ..
وی افزود :بسیاری از افراد به خاطر عدم اطلاع نسبت به وظایف رهبری ناخودآگاه ولایت را زیر سوال می‌برند و این موضوع را هم برخی مسئولان در ابعاد مختلف در سخنرانی‌ها و بیانات خود مطرح می‌کنند.

تحریم‌ها تنها ۳۰ درصد در مشکلات اقتصادی اثرگذار است مابقی به ضعف مدیریت برمی‌گردد

سردار ابوحمزه ادامه داد: این اشتباه است که همه مشکلات جامعه را به بحث هسته‌ای و تحریم ربط دهیم چراکه تحریم‌ها ۳۰ درصد در مشکلات کشور اثر گذار است و ۷۰ درصد معضلات دیگر کشور در بحث‌های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی به ضعف مدیریت بر می‌گردد .
وی خاطرنشان کرد: راه حل مشکلات اقتصادی نظام مدیرت جهادی مسئولان در بخش‌های مختلف است همان طور که ما می‌توانیم در بحث هسته‌ای، نانو، بحث‌های علمی، انواع رادارها و …پیشرفت کنیم می‌توانیم سایر مشکلات را هم برطرف کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان ابراز داشت:  با وجود گرانی و مشکلات اقتصادی و اشتغال  بازهم حضور حداکثری مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، روز قدس در دفاع از مردم سیل‌زده شاهد هستیم که در هیچ جای دنیا چنین چیزی نیست .
این فرمانده سپاه با طرح این جمله که چرا در بحث هسته‌ای به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده‌ایم و آمریکائی‌ها چرا به تعهداتشان عمل نکردند، اضافه کرد: برای این است که تیم مذاکره کننده به فرمایشات رهبری توجهی نکردند و تمامی بندهای فرمایشات مقام معظم رهبری را برای آمریکا و اروپا اجرا نکردند .

آمریکا و اروپا به دنبال تغییر رفتار در جمهوری اسلامی ایران هستند
وی اذعان کرد: وادارکردن نیروهای انقلابی برای برخوردهای قهری و احساسی هدف دشمن است که از این حرکت‌ها در فضای مجازی سوء استفاده کنند باید با زبان نرم و بابهره‌گیری منطقی و استدلال پیش رفت تا جامعه را واکسینه کنیم .
سردار ابوحمزه  با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا یک سکه دو رو و دولت‌های خبیث و حقه‌بازی که به دنبال تغییر در رفتار جمهوری اسلامی هستند، افزود: آن‌ها دنبال این هستند که در این نظام حرفی از شهادت و نفی استکبار نباشد و اسلام آمریکایی و انگلیسی بر ما حاکم باشد .
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اروپا و آمریکا از همدیگر نفع می‌برند آنها به دنبال برجام نیستند آنها اهداف دیگری در سر دارند که به دنبال تغییر رفتار در جمهوری اسلامی هستند .
فرمانده سپاه ثارالله کرمان به اهمیت نقش ولایت در انقلاب اشاره کرد و بیان کرد: تلاش دشمن ایجاد شبهه در مردم که مفاسد اقتصادی در جمهوری اسلامی را سیستمی نمایش دهد در حالیکه تعداد زیادی از مسئولان که در پست‌های کشوری قرار دارند انسان‌های متدین هستند.

برچسب ها:
ارزشها جیپ سواران رفسنجان سپاه ثارالله شورای شهر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :