مدیر برق رفسنجان:

مشکل افت ولتاژ برق بازار رفسنجان برطرف می‌شود

  • شناسه خبر: 47673
مشکل افت ولتاژ برق بازار رفسنجان برطرف می‌شود

مدیر برق شهرستان رفسنجان گفت: با انتقال یک خط از پست عباس‌آبادحاجی به خط ۲۰کیلوولت شهر مشکل افت ولتاژ شهر از جمله بازار برطرف می‌شود.

مدیر برق شهرستان رفسنجان گفت: با انتقال یک خط از پست عباس‌آبادحاجی به خط ۲۰کیلوولت شهر مشکل افت ولتاژ شهر از جمله بازار برطرف می‌شود.

به گزارش “روراستی” محمدرضا یوسفی در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه رفسنجان از قدیم با پست شماره یک(چهاراه نیروگاه) تغذیه می‌شد با توجه به توسعه شهر دیگر این پست پاسخگو نیست، اظهار داشت: این پست را از مدار خارج کردیم و با پیگیری‌های انجام‌شده امسال تخریب شد و تحویل پیمانکار شده تا بازسازی شود.

وی بیان داشت: یک خط از پست شماره ۲ نیروگاه عباس‌آبادحاجی به شهر انتقال و امروز صبح به خط ۲۰ کیلوولت پست شهر وصل شد و با این کار مشکل افت ولتاژ بازار برطرف می‌شود.

مدیر برق شهرستان رفسنجان عنوان کرد: برای بازسازی پست شماره یک ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به کار می‌رود است و دو سال زمان می‌برد تا به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: مشکل افت ولتاژ در تمام نقاط کشور وجود دارد و امری طبیعی‌ست چراکه خانه‌ها اضافه می‌شود، شبکه گسترده شده و همین امر موجب افت ولتاژ می‌شود.

یوسفی در ادامه با اشاره به این مطلب که امسال در بودجه، چهار میلیارد تومان برای برق شهرستان اعتبار در نظر گرفتیم و ۱۲ ترانس نصب شد که وضعیت افت ولتاژ بهبود یابد، افزود: اما کافی نیست و امیدواریم بتوانیم ۵۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف  را جمع کنیم و تبدیل به کابل خودنگهدار کنیم که اگر این قضیه اتفاق بیفتد در آینده وضعیت بهتری خواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه افت ولتاژ ناشی از مصرف بی‌رویه هم می‌شود، تصریح کرد: مردم مدیریت مصرف داشته باشند و در زمان پرباری که از ۱۱ صبح تا چهار بعدازظهر بوده و شبکه در پیک بار است، در این مدت از مصرف بی‌رویه خودداری کنند و مصرف خود را مدیریت کنند.

یوسفی خاطرنشان کرد: شهرستان را به پنج منطقه تقسیم کردیم تا به نوبت در زمان پیک بار  از ۱۱ صبح تا چهار بعداز ظهر چاه‌موتورهای کشاورزی خاموش شوند و تابستان را بدون کمبود و مشکل به پایان برسانیم.

 

 

برچسب ها:
افت ولتاژ بازار رفسنجان برق صرفه جویی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • م

    خدا شانس بده...دو سه هفته است داریم التماس میکنیم به وضع آب رسیدگی کنینی هیج کس پاسخگو نیست