همزمان با افتتاح جشنواره بستنی کبوترخان

همایش دهیاران بخش مرکزی رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 47697
همایش دهیاران بخش مرکزی رفسنجان برگزار می شود

بخشدار مرکزی رفسنجان از برگزاری همایش دهیاران بخش مرکزی در حاشیه افتتاحیه جشنواره بستنی کبوترخان خبر داد.

بخشدار مرکزی رفسنجان از برگزاری همایش دهیاران بخش مرکزی در حاشیه افتتاحیه جشنواره بستنی کبوترخان خبر داد.

مصطفی بخشی در گفت وگو با خبرنگار روراستی اظهار دا: جشنواره پسته و بستنی کبوترخان روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه با هدف معرفی دستاورهای روستاهای بخش مرکزی به ویژه کبوترخان با وجود بستنی که در کشور معروف است و برند شده است، برگزار می شود.

وی ادامه داد: منطقه کبوترخان آثار و ابنیه تاریخی زیادی دارد که در این جشنواره معرفی می شود و علاقمندان با آن ها آشنا می شوند.

بخشدار مرکزی رفسنجان با بیان اینکه امسال دومین سال برگزاری جشنواره است، افزود: نمایشگاه دستاوردها و صنایع دستی روستاهای بخش مرکزی در کاروانسرای کبوترخان برپامی شود.

وی در تشریح برنامه های جشنواره دوروزه پسته و بستنی کبوترخان گفت: فردا صبح  به مناسبت سالروز تاسیس دهیاری ها همایش دهیاران بخش مرکزی با حضور مسئولان در کاروانسرا برگزار و عصر افتتاحیه بازی های بومی محلی را داریم و فرداشب به مناسبت آغار دهه کرامت جشن ویژه ای در کاروانسرا برگزار می شود.

بخشی تصریح کرد: صبح جمعه ادامه بازی های بومی محلی خواهد بود و عصر اختتامیه این بازی هاست و جمعه شب جشن اختتامیه جشنواره با حضور گروه های هنری برگزار می شود.

وی متذکر شد: کلیه امکانات برای دومین جشنواره پسته و بستنی کبوترخان فراهم است و برای پوشش جمعیت جشنواره در بیرون از کاروانسرا برگزار می شود.

برچسب ها:
بستنی کبوترخان پسته جشنواره پسته
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :