نماینده سازمان سنجش در رفسنجان مطرح کرد:

رقابت ۵۱۶۱ داوطلب در رفسنجان/افزایش شرکت‌کنندگان علوم‌تجربی

  • شناسه خبر: 47747
رقابت ۵۱۶۱ داوطلب در رفسنجان/افزایش شرکت‌کنندگان علوم‌تجربی

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در شهرستان رفسنجان از رقابت ۵۱۶۱ داوطلب رفسنجان، انار و شهربابک در کنکور سراسری امسال خبر داد.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در شهرستان رفسنجان از رقابت ۵۱۶۱ داوطلب رفسنجان، انار و شهربابک در کنکور سراسری امسال خبر داد.
به گزارش “روراستی” محمد خانزاده  امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ در حوزه شهرستان رفسنجان با رقابت ۵ هزار و ۱۶۱ داوطلب از شهرستان‌های رفسنجان، انار و شهربابک برگزار می‌شود، اظهار داشت: از این تعداد ۳ هزار و ۱۸۷ داوطلب دختر و یک هزار و ۹۷۴ داوطلب پسر هستند.
وی بیان داشت: آزمون علوم ریاضی و فنی با حضور ۷۹۳ داوطلب در دانشکده علوم پایه و مجتمع شهدای گمنام و آزمون علوم انسانی با شرکت ۹۰۷ داوطلب در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ولی‌عصر(عج) صبح امروز  برگزار شد.
خانزاده ادامه داد: آزمون هنر با ۵۲۹ داوطلب عصر امروز پنجشنبه ۱۳ تیرماه در مجتمع شهدای گمنام دانشگاه ولی‌عصر(عج) برگزار می‌شود و  آزمون زبان‌های خارجی با شرکت ۶۶۰ داوطلب فردا۱۴ تیرماه در مجتمع شهدای گمنام دانشگاه ولی‌عصر(عج) برگزار خواهد شد.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در شهرستان رفسنجان بیشترین تعداد شرکت کننده را در آزمون علوم تجربی دانست و بیان کرد: آزمون علوم تجربی با شرکت ۲ هزار ۲۷۲ داوطلب روز جمعه ۱۴ تیرماه در چهار حوزه امتحانی شامل دانشکده‌های فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و مجتمع شهدای گمنام برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در کنکور سراسری امسال در رشته علوم تجربی با افزایش تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته مواجه هستیم چرا که هر سال این آزمون در سه حوزه امتحانی در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار می‌شد که در سال جاری به چهار حوزه امتحانی افزایش پیدا کرده است.

 

برچسب ها:
دانشگاه ولی عصر سازمان سنجش کنکور
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :