امام جمعه رفسنجان:

مالیات گرفتن از اصناف و بازاریان در این اوضاع ریختن حرام به خزانه است

  • شناسه خبر: 47784
مالیات گرفتن از اصناف و بازاریان در این اوضاع ریختن حرام به خزانه است

امام جمعه رفسنجان گفت: مسئولان مالیات، از کسانی که باید مالیات اخذ کنند به جا بگیرند اما برای اصناف و بازاریان که سختی هایی را متحمل می شوند مالیات علی الراس ننویسید پول پاک و حلال باید وارد خزانه شود من از کسبه و بازار حمایت می کنم نباید پول نابحق از آن ها گرفته شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: مسئولان مالیات، از کسانی که باید مالیات اخذ کنند به جا بگیرند اما برای اصناف و بازاریان که سختی هایی را متحمل می شوند مالیات علی الراس ننویسید پول پاک و حلال باید وارد خزانه شود من از کسبه و بازار حمایت می کنم نباید پول نابحق از آن ها گرفته شود.

به گزارش “روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه با تأکید مجدد بر کمک به سیل زدگان در این فصل طاقت فرسا، اظهار داشت: همت شما مردان در این راستا اجر و پاداش عظیمی دارد.
وی با قدردانی از دستگاه قضا و نیروی انتظامی برای مقابله با بی حجابی، تصریح کرد: در یک شهر کوچک مانند رفسنجان هم کشف حجاب صورت می گیرد حتی بعضی خانم های بدحجاب و بیحجاب سگ گردانی می کنند.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: بی تفاوتی به گناه در جامعه به صلاح جامعه نیست دوچرخه سواری بانوان کار حرامی است از چشم بانیان باید دید نه از چشم یک روحانی و طلبه اینجا امر به معروف و نهی از منکر لازم بوده و قانون هم پشتیبان است.
وی خاطرنشان کرد: طرح ناظر که در رابطه با بی حجابی بانوان در خودروها منجر به توقیف خودروها در هر جا می شود، اجرایی شده است.
رمضانی پور بر مراقبت خانواده ها از فرزندان تأکید کرد و گفت: به بهانه اینکه بزرگ شدند به حال خود رهایشان نکنید.
وی بیان کرد: قلم ارزش و بهای بالایی دارد و مقدس است به حدی که خداوند به آن قسم یاد می کند.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: مسئولان مالیات از کسانی که باید مالیات اخذ کنند به جا بگیرند اما برای اصناف و بازاریان که سختی هایی را متحمل می شوند مالیات علی الراس ننویسید پول پاک و حلال باید وارد خزانه شود من از کسبه و بازار حمایت می کنم نباید پول نابحق از آن ها گرفته شود.
وی ابراز داشت: بنا به گفته امام راحل آمریکایی ها مرزی جز عدول از ارزشها نمیشناسند و گفت وگویشان سلاحی علیه ماست.
رمضانی پور ادامه داد: ترامپ با توهین میخواهد راه مذاکره را باز کند عربستان را گاو شیرده و با الفاظ تحقیرآمیزتری خطاب می کند اگر بعضی هنوز در غفلت هستند بیدار شوند.
وی ادامه داد: مقاومت در سخت ترین شرایط پیروزی آفرین و خودکفایی مهمترین شرط استقلال است.
وی بیان کرد: مشکل آمریکا با اصل جمهوری اسلامی است اما کورخوانده و هیچوقت نمی تواند صدمه ای به نظام ما بزند.
وی با گرامیداشت هفته حج، گفت: ما ۹۵۵ شهید داریم که امسال ۹۷۰زائر در قالب ۶ کاروان از رفسنجان و انار به حج مشرف می روند که برای هریک از شهدا یک عمره مفرده بعد از اعمال حج انجام دهند.
خطیب جمعه رفسنجان با اشاره به انتخابات اسفند خاطرنشان کرد: این مجلس بر ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ هم اثرگذار باشد و دولتی انقلابی روی کار می آورد.
وی عنوان کرد: ۶ سال ممکلت را برای آمریکا و اروپا معطل کردند و جز اینکه اروپا و غرب قابل اعتماد نیست، عاید کشور نشد.
ملت را درک کنید صبر و مقاومت ملت برای انقلاب و نظام و ولایت و رهبری و خون شهداست که علیه دولتمردان اعتراض نمیکنند چون دولت خیلی در امر معیشت و اقتصاد جامعه ما کوتاهی کرده خودشان ۲۰ درصد تحریم ها را در مسائل اثرگذار می دانند ۸۰ درصد ترامپ های داخلی هستند که این گرفتاری ها را برای مردم به وجود آوردند.
وی با این توضیح که مردم رفسنجان با نبود شغل و مشکلات کشاورزی با سختی ها امرار معاش می کنند و بانک ها وامها را امهال نمی کنند، خطاب به نماینده مردم در مجلس گفت: چه مجلسی داریم که مهار دولت را نمیکشد و رئیس جمهور را استیضاح نمی کند.
امام جمعه رفسنجان بیان داشت: وعده اروپایی ها چه فایده ای برای مملکت دارد ایا دوباره با اینستکس تحقیر ملت را میخواهند راه بیندازند.

برچسب ها:
بازار مالیات نماز جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :