مدیرکل زندان های کرمان عنوان کرد:

حضور ۲۷ زندانی بدهکار مالی در زندان رفسنجان

  • شناسه خبر: 47912
حضور ۲۷ زندانی بدهکار مالی در زندان رفسنجان

مدیرکل زندان های استان کرمان گفت: ۲۷ زندانی بدهکار مالی که قریب چهار میلیارد تومان بدهی دارند در زندان رفسنجان به سر می برند.

مدیرکل زندان های استان کرمان گفت: ۲۷ زندانی بدهکار مالی که قریب چهار میلیارد تومان بدهی دارند در زندان رفسنجان به سر می برند.

به گزارش “روراستی” رمضان امیری در جلسه صلح و سازش زندانیان جرایم غیرعمد در رفسنحان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان ۳۰ جشن گلریزان در مجموعه استان کرمان برگزار شد و متدینان، خیران، دستگاه صنعتی و اقتصادی به ستاد دیه کمک کردند و می‌بایست ۲۹۱ نفر با مبلغ بالای ۱۰ میلیارد تومان از زندان‌های کرمان آزاد کنیم.

وی بیان کرد: در اولین جلسه هیأت‌امنای ستاد دیه رئیس کل دادگستری تأکید داشت که نهایت استفاده از این مبلغ برای بیشترین آزاد را داشته باشیم و مقرر شد جشن  صلح و سازش در شهرستان‌ها تنظیم کنیم و شکات را دعوت کنیم حضور شکات، مسئولان و متدینان اصلاح ذات‌البین صورت گیرد و کسی که بدهکار است هم حضور داشته باشد.

مدیرکل زندان های کرمان عنوان کرد: زندان کرمان بیشترین آمار زندانی بدهکار مالی را دارد بعد از آن بم، سیرجان و رفسنجان هم با ۲۷ زندانی بدهکار مالی که قریب چهار میلیارد تومان بدهی دارد در رده چهارم است.

وی خاطرنشان کرد: در سه شهرستان کرمان، بم و سیرجان ۶ میلیاردتومان از شکات اخذ رضایت داشتیم توقع داریم در رفسنجان بیشترین رضایت شکات را داشته باشیم چون مردم این شهرستان در دوران جنگ خود را نشان دادند مانند نگینی در جنگ می‌درخشیدند.

وی خطابی به شکات کرد و تأکید کرد: فکر نکنیم امروز فرد آبرومندی که در زندان به سر می‌برد راحت است بلکه سنگینی بار زندان از کوه‌ها برای او سخت‌تر است همان‌طور که امام رضا(ع) آهو را ضمانت کرد بچه‌های زندانی ما را در نظر بگیرید که هر لقمه‌ای که فرو می‌برند با اشک است و هر زنگی که درب خانه خورده می‌شود فکر می‌کند پدر آزاد شده و آمده است اگر چه فرد سهل‌انگاری و اشتباه کرده اما مجرم نیست. بیایید امروز اشک شادی را در چشم فرزندان زندانیان جاری کنید.

امیری بیان کرد: پنج نفر قدیمی‌ترین زندانی استان در زندان رفسنجان داریم که دیگر امیدشان را از دست دادند؛ امروز کلید آزادی ۲۷نفر به دست آبروی خیران است که پیش شکات گرو می‌گذارند و در این ایام دهه کرامت لطف خود را به سمت زندانیان بیاورید.

وی اضافه کرد: شکات حق دارند و طلبکار هستند و دستگاه قضایی هم حق به ‌آن‌ها داده اما خداوند خودش منافع خیر آن‌ها را مقرر می‌کند.

برچسب ها:
جرایم غیرعمد جشن گلریزان رفسنجان زندان رفسنجان ستاد دیه مدیر کل زندان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :