وی تصریح کرد: مسئولان از بدحجاب‌ها حمایت نکنند، گاهی برخی حرف‌ها افراد را تشویق به بدحجابی می‌کند، امروز شاهد برخی ولنگاری‌ها در دانشگاه‌ها هستیم که از روز اول درست رفتار نشده که به اینجا رسیدیم‌.

خطیب جمعه رفسنجان  با اشاره به سخنان حکام سعود مبنی بر عدم انجام کار سیاسی در حج تصریح کرد: حج من‌های سیاست حج نیست، اینها با هم و در کنار هم هستند، ایرانی‌ها به عنوان انسان‌های انقلابی شناخته شده‌اند.

رمضانی‌پور در بخش دیگری از خطبه‌ها ابراز کرد: شورای نگهبان پشتیبان مردم و خوار چشم دشمنان نظام است، این نهاد مقدس را باید از ارکان اصلی نظام و ضامن حفظ انقلاب بدانیم.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: تنها آمریکا در قضیه برجام بدعهد نبود، بلکه اروپایی‌ها هم بدعهدی نشان دادند، چرا مسئولان ما به دنبال این هستند که کار اروپایی‌ها را روتوش کنند چه غرضی وجود دارد.

وی ادامه داد: ۶ سال کشور را معطل برجام کردید، از رئیس جمهور و وزیر امور خارجه تعجب است، تنها خاصیت برجام این بود که بدعهدی آنان را نشان داد، همچنین کانال مالی اینستکس توهین به ملت ایران است.

رمضانی‌پور خطاب به برخی مسئولان گفت: غربی‌ها چه خدمتی به شما کردند که شما وامدار آنان هستید از فرزندانتان که آنجا درس می‌خوانند می‌ترسید.

وی به سریال پرمخاطب گاندو اشاره کرد و اذعان کرد: این سریال واقعیت‌های نفوذ دشمن را برای مردم بازگو کرد، مردم باید مراقب باشند که چه راههای نفوذی برای دشمن در این کشور بازکردند، آگاه باشند تا دیگر مورد انتخاب قرار نگیرند.