امام جمعه رفسنجان:

اقتصاد کشورمان منهای نفت درست می‌شود

  • شناسه خبر: 48232
اقتصاد کشورمان منهای نفت درست می‌شود

امام جمعه رفسنجان گفت: اقتصاد ما منهای نفت درست می‌شود بسیاری از کشورها نفت ندارند اما با خرید نفت از ما با فراورده‌سازی سود می‌کنند.

امام جمعه رفسنجان گفت: اقتصاد ما منهای نفت درست می‌شود بسیاری از کشورها نفت ندارند اما با خرید نفت از ما با فراورده‌سازی سود می‌کنند.

به گزارش “روراستی”  حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه بر پرهیز از دروغ، غیبت و تهمت به دیگران تأکید و اظهار داشت: اصلاح ذات‌البین برای برطرف کردن اختلافات لازم است.

وی بیان داشت: شورای نگهبان اساس کشور ماست و در حیطه کاری خودش بسیار حساس است هم اسلامیت، جمهوریت و انقلاب را صیانت می‌بخشد قانون مترقی نظام را حافظ است و هم مانع است افراد ضددین و ضدانقلاب و ناسره و بد وارد دستگاه‌های کلیدی نظام که مجلس و ریاست جمهوری و خبرگان باشد، بگیرد.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: ای کاش بحث شوراهای شهر و روستا هم در دست شورای نگهبان قرار می‌گرفت و این آبروریزی‌هایی که در کشور می‌شود مجلس کنترل و نظارت خوبی بر شوراها ندارد و بیشتر و حزبی وسلیقه‌ای عمل می‌کند لذا شوراها همین‌طور انتخاب می‌شوند و تأیید صلاحیت درست و حسابی وجود ندارد.

وی بیان کرد: از تلاش‌های مجاهدانه و انقلابی نیروی انتظامی که با قانون‌شکنان و مخلان نظم و امنیت روانی و اخلاقی جامعه به ویژه در رابطه با بی‌حجابی مشاهده می‌شود قدردانی می‌کنم.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: روزهای اولی که بدحجابی رخنه کرد اگر به جا برخورد می‌شد امروز به بی‌حجابی نمی‌رسیدیم نیروی انتظامی به مرّ قانون عمل می‌کند چون قانون به نیروی انتظامی اجازه داده که با بی‌حجابان و بدحجابان برخورد کند ما هم از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی جانانه حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره سالگرد پذیرفته‌شدن  قطعنامه ۵۹۸ تصریح کرد: بعد از قطعنامه منافقان با حمایت ارتش عراق وارد شدند فکر می‌کردند ایران دچار ضعف شده و کارش تمام است اما توهمات دشمن جواب نداد اگرچه غفلت‌هایی وجود داشت ضرباتی خوردیم اما بلافاصله رزمندگان خودشان را جمع کردند و نگذاشتند دشمن کاری کند تمام ادوات جنگی دشمن بمباران شد و  ناکام ماندند چون نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دشمن کمین کرده بودند وعملیات مرصاد انجام شد.

وی تأکید کرد: آمریکا امروزبه دنبال تطهیر منافقان است آن‌ها را به عنوان معترضان جامعه مدنی ایران تلقی می‌کنند  جای شهید و تروریست را عوض می‌کنند و اگر آن‌ها کسانی را به شهادت رساندد می‌گویند حق‌شان بوده است و این ظلم و تبلیغ دنیاست و ما مردم ایران دردهایی از منافقان در دل داریم که خدا  شکر زوال و نابودی نصیب‌شان شد.

رمضانی‌پور در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: دولت شهید رجایی با نخست‌وزیری باهنر زیبا دولتی تشکیل دادند و بوی خوش دولت‌شان هنوز در ذائقه مردم هست اگر دولت‌ها بخواهند خوب باشند می‌توانستند اما دولت‌ها بد عمل کردند و بعضا خیلی بدتر عمل کردند.

وی بیان کرد:الان حقوق چند ده میلیونی وزرا را هنوز می‌خواهند بالاتر ببرند خیال می‌کنند درب بیت‌المال فقط به روی این افراد ویژه‌خوار باز است رئیس‌جمهور و وزرایش اندازه حقوق یک کارگر بردارند ببینند می‌توانند زندگی کنند نه نمایندگان نه وزرا و نه دولت هیچکدام نمی‌توانند اما ادعا دارند.

رمضانی‌پور بیان داشت: مردم باید هوشیار باشند انتخابی انجام دهند که مانند شهید رجایی و باهنر و مجلس کارآمدی که به درد ملت بخورد.

وی چهل سالگی نهاد نماز جمعه را یادآور شد و افزود: رهبر انقلاب نماز جمعه را مرکز و قلب فرهنگی هر شهری می‌دانند.

رمضانی‌پور اظهار کرد: ما می‌خواهیم نماز جمعه‌ای در تراز گام دوم انقلاب داشته باشیم و از فکر و نظر جوانان بهره می‌بریم.

امام جمعه رفسنجان گفت: امنیت کشور ولو اینکه در خاک کشور دیگری باشد خط قرمز ماست جمهوری اسلامی ایران حافظ خلیج‌فارس و منطقه است. سیاست ما در رابطه با اروپای متکبر مانند خودشان باید باشد نباید خوش و بش کرد اروپایی‌ها به این دولت دل بستند و فکر می‌کنند این دولت برای اروپا کاری می‌کند ۱۴ ماه از خروج از برجام می‌گذرد کاری نکردند الان تقاضای صبر و ماندن در برجام دارند.

وی متذکر شد: همان روزی که آمریکا خارج شد شما باید خارج می‌شدید و اقتدار خود را نشان می‌دادید تا کی می‌خواهید با این گام دوم، سوم، چهارم کشور را معطل بگذارید.

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: اقتصاد ما منهای نفت درست می‌شود بسیاری از کشورها نفت ندارند اما با خرید نفت از ما با فراورده‌سازی سود می‌کنند.

 

برچسب ها:
اقتصاد اقتصاد کشور رفسنجان نفت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :