فرماندار رفسنجان مطرح کرد:

توزیع ناعادلانه اعتبارات به رفسنجان

  • شناسه خبر: 48334
توزیع ناعادلانه اعتبارات به رفسنجان

فرماندار رفسنجان با انتقاد از توزیع ناعادلانه اعتبارات به این شهرستان به واسطه برخوردار بودن، گفت: مجموعه استان دستگاه ها را به واسطه افزایش شاخص ها تنبیه نکنند و اعتبارات را کاهش دهند.

فرماندار رفسنجان با انتقاد از توزیع ناعادلانه اعتبارات به این شهرستان به واسطه برخوردار بودن، گفت: مجموعه استان دستگاه ها را به واسطه افزایش شاخص ها تنبیه نکنند و اعتبارات را کاهش ندهند.

به گزارش “روراستی” مجید فصیحی هرندی در جلسه شورای اداری اظهار داشت: امسال تاکنون ۵۰۸ میلیارد و ۷۳۸ میلیون ریال توزیع اعتبارات پروژه های عمرانی به شهرستان صورت گرفته که ۴۵۲ میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب شده که ۵۶ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال برای پروژه های ورزشی است.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: علی رغم رشد ۱۶ درصدی اعتبارات اما سهم رفسنجان در استان کمترین است بر اساس رشد شاخص ها اعتبارات دستگاه ها را کم کردند که ناعادلانه است نباید دستگاهی به دلیل بهبود شاخص ها از اعتبارات محروم شوند مسئولان استان شهرها و مجموعه هایی که تلاش بیشتری انجام می دهند که شاخص ها را بالا ببرند تنبیه نکنند.

وی در ادامه سهم این شهرستان را از نفت ۵ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این رقم خیلی اندک است چون ما فقط دو منطقه محروم داریم همچنین اعتبارات تملک و دارایی ها جوابگوی دستگاه ها نیست.

فصیحی هرندی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اوضاع کشور اظهار کرد: تریبون دارها و رسانه های جمعی کشور نباید به سمت جریانی که علیه کشور بوده و مردم را به سمت ناامیدی سوق می دهد حرکت کنند باید مراقب باشیم نادانسته و ناآگاهانه در مسیر حرکت دشمن قرار نگیریم.

 

برچسب ها:
اعتبارات رفسنجان جلسه شورای اداری رفسنجان فرماندار رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :